تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بانک سامان چه خدمات بیمه ای به مشتریان خود ارائه میدهد؟

بانک سامان مجموعه‌ای کامل از خدمات بیمه‌‌ای را با هدف افزایش رضایت و با شرایط ویژه به مشتریان عرضه می‌کند. این مجموعه به پنج مشغله‌‌ فکری پرداخته و برای هریک راه‌حلی مناسب همراه با امتیازات منحصربه‌‌فرد پیشنهاد می‌دهد.

این مجموعه با توجه به نوع بیمه‌‌نامه، شما را از 60 تا 100 درصد تخفیف بهره‌مند می‌کند. ارزش ریالی امتیازها و تخفیف‌هایی که در قالب خدمات بیمه‌‌ای برای شما درنظر گرفته‌شده است

سلامتی و درمان

بانک سامان برای پوشش هزینه ‌های درمانی و خسارت‌های ناشی‌از حوادث منجربه نقص عضو و فوت، مشتریان خاص خود را تحت پوشش بیمه تکمیلی هزینه ‌های درمانی و بیمارستانی قرار داده است. تمام اشخاص حقیقی سپرده‌گذار با مانده موجودی سپرده‌های بلندمدت به انضمام معدل موجودی سه ماهه حساب های کوتاه مدت بیش‌از 20 میلیارد ریال، به هزینه بانک سامان، تحت پوشش بیمه هزینه‌ های بیمارستانی بیمه سامان قرار می ‌گیرند. از فردای روز سپرده ‌گذاری مشمول این بیمه می‌شوند و می‌توانید از مزایای آن استفاده کنند.

منازل مسکونی

با دریافت این بیمه‌‌نامه، منزل در مقابل هر نوع خطر یا حادثه تهدیدگر، تحت پوشش بیمه جامع منازل مسکونی بیمه سامان قرار می‌گیرد. خسارت‌های ناشی‌از آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، آتشفشان، طغیان آب، سرقت با شکست حرز، ضایعات ناشی از ذوب برف و آب باران، طوفان، سقوط هواپیما و ترکیدن لوله آب تا سقف تعهدات مشخص مشمول این نوع بیمه خواهد بود.

 

بیمه بدنه اتومبیل

مشتریان میتوانند اتومبیل خود و اعضای خانواده شان را با پوشش‌‌های دلخواه بیمه اتومبیل سامان، در مقابل خطرات تهدیدگر وسیله  نقلیه و سرنشینان بیمه کنند و از تخفیف های ویژه بانک بهره ‌مند شوند. میزان تخفیف قابل اعطا به مشتریان برتر با توجه به مانده موجودی سپرده‌های بلندمدت و میانگین سه‌ماهه سپرده‌های کوتاه‌مدت و جاری‌ت اعم از ارزی و ریالی در زمان درخواست این بیمه‌‌نامه تعیین میشود.

تخفیف‌­های درنظر گرفته‌شده برای بیمه بدنه به دو بخش بیمه ‌ای و بانکی طبقه بندی می شوند. میزان تخفیف های بیمه‌ ای برای مشتریان خاص تا 70 درصد و به‌صورت پلکانی و بسته به شرایط‌  قابل اعطا است.

 

بیمه شخص ثالث اتومبیل

مشتریان می‌ توانند با درخواست بیمه شخص ثالث برای اتومبیل خود و اعضای خانواده از تخفیف های ویژه بانک بهره ‌مند شوند. میزان تخفیف قابل اعطا به مشتریان خاص، با توجه به مانده موجودی سپرده‌های مدت‌دار و میانگین سه‌ماهه سپرده‌های کوتاه‌مدت و جاری‌تان در زمان درخواست این بیمه نامه تعیین می شود. تخفیف ‌های ارائه‌شده برای بیمه شخص ثالث شامل تخفیف‌های بانکی است.

 

مسافرتی

این خدمات در تمام نقاط جهان به استثنای محدوده جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران و کشورهایی که درگیر جنگ داخلی یا خارجی هستند،‌ قابل ارائه است. مدت اعتبار بیمه ‌نامه مسافرتی حداکثر 45 روز از تاریخ خروج از کشور است که پوشش بیمه‌ ای آن از تاریـخ خروج قانونـی فرد بیمه‌شده از کشـور ایران آغاز می ‌شود. همچنین افراد می توانند در طول مـدت اعتبار بیمه نامه خود به‌ دفعات به خارج از کشور ایران سفر کنند و در تمام سفرها (طی دوره 45 روزه) از پوشش  این بیمه ‌نامه بهره مند شوند.

 

بیمه تدبیر

بیمه نامه تدبیر یک بیمه ‌نامه بلنـدمدت است که با دو هدف آسودگی خاطر و افزایش ثروت ارائه می‌شود. درصورت انتخاب این بیمه نامه، با پرداخت حق بیمه سالانه، از پوشش  بیمه عمر و حادثه و دریافت سود ناشی‌از سرمایه گذاری خود، به صورت هم‌زمان برخوردار خواهند شد. در این بیمه نامه، بانک به‌مدت یک‌سال، پرداخت درصدی از حق بیمه شما را برعهده می ‌گیرد. درصورت استقبال شما از این بیمه‌ نامه، بانک مشارکت خود را در حق بیمه سال ‌های آینده نیز ادامه خواهد داد. حق بیمه پرداختی توسط بانک در محاسبه بازدهی سرمایه‌ گذاری محاسبه می شود و در نتیجه نرخ بازدهی سرمایه ‌گذاری را از حالت عادی بیشتر می ‌کند.

 

سایر رشته‌های بیمه‌ای

چنانچه شما به‌عنوان مشتری خاص بانک سامان نیاز به استفاده از سایر بیمه‌نامه‌ها همچون بیمه‌های مسئولیت مدنی، آتش‌سوزی صنعتی، مسئولیت مهندسی و ... داشته باشید، خدمات یادشده با تخفیف ویژه به شما عرضه می‌شود.

 

منبع خبر: بانک سامان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics