تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

وضعیت بیمه تکمیلی ایثارگران بازنشسته آموزش و پرورش همچنان بلاتکلیف است

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تشکیل جلسه ای صبح امروز با حضور رئیس بنیاد شهید و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای حل مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران بازنشسته خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از چابک آنلاین، حسن نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه ای با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس  خبر داد.  

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

نوروزی با بیان اینکه قرار بود روز یکشنبه جلسه ای با حضور اعضای فراکسیون ایثارگران، رئیس بنیاد شهید و نمایندگان آموزش و پرورش برگزار شود، اظهار داشت: متاسفانه جلسه یک شنبه برگزار نشد و به دیروز موکول شد.

 

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه اعضا برای حل مشکل بیمه ایثارگران جمع شده بودند اما جناب شهیدی رئیس بنیاد شهید در جلسه دیروز نیز حاضر نشدند.  

 

وی با بیان اینکه به همین منظور جلسه با حضور معاونان بنیاد شهید، سازمان برنامه و بودجه و آموزش و پرورش تشکیل شد، عنوان کرد: در این جلسه در خصوص مسائل مختلفی بحث شد که مهمترین آنها موضوع بیمه تکمیلی ایثارگران بازنشسته بود اما متاسفانه به نتیجه قطعی نرسیدیم.  

 

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس خاطرنشان کرد: به دلیل عدم جمع‌بندی در جلسه روز گذشته نسبت به حل مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران، صبح امروز جلسه ای با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شده  تا بتوانیم بیمه تکمیلی ایثارگران را حل کنیم.  

 

نوروزی با اشاره به خبر اخیر مبنی بر قرارداد آموزش و پرورش با یکی از شرکت های بیمه برای بیمه تکمیلی ایثارگران تصریح کرد: این قرارداد برای نزدیک به ۷۰ هزار نفر از کارمندان شاغل در این نهاد است.  

 

وی ادامه داد: اما قراردادی بیمه ای که شامل حال ۱۵۴ هزار نفر از ایثارگران بازنشسته آموزش و پرورش باشد هنوز با هیچ شرکت بیمه‌ای بسته نشده است.  

 

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: به طور کل وضعیت بیمه تکمیلی ایثارگران بازنشسته آموزش و پرورش همچنان بلاتکلیف است و امیدواریم بتوانیم این مشکل را حل کنیم.  

منبع خبر: چابک آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics