تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی در پروژه‌های گردشگری ایجاد می‌شود

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان با بیان اینکه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان گلستان ، ۱۴۹ طرح گردشگری افتتاح شده یا عملیات احداث آنها آغاز می‌شود، گفت: با اتمام این طرح‌ها ۴۱۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایلنا، درباره پروژه‌های گردشگری که با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به بهره‌برداری رسیده یا احداث آنها آغاز می‌شود، گفت: در حوزه گردشگری ۹ پروژه بخش خصوصی شامل هتل، متل، هتل آپارتمان و مهمانپذیربا سرمایه‌گذاری ۱۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به انضمام واحدهای بوم گردی، به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رحمانی خلیلی تعداد کل پروژه‌های افتتاح شده در این سفر را ۱۴۹ طرح گردشگری عنوان کرد و گفت: این تعداد پروژه، اشتغال مستقیم ۵۵۰ نفر را در پی دارد و به صورت غیرمستقیم بالغ بر ۱.۵ برابر اشتغال مستقیم، فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد که به این معناست که ۷۰۰ تا ۸۰۰ اشتغال غیرمستقیم با افتتاح‌ این پروژه‌ها داریم که سر جمع ایجاد فرصت شغلی در این پروژه‌ها بالغ بر ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ نفر خواهد بود.

 

رحمانی خلیلی درباره آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها نیز گفت: ۸ پروژه متعلق به بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری بزرگ مقیاس با اعتبار یک هزار و ۶۴۲ میلیارد تومان در این سفر کلنگ زده می‌شود و آغاز عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

 

او درباره پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، گفت: این پروژه‌ها شامل ۴ پروژه بخش دولتی و ۸ پروژه بخش خصوصی است که با سرمایه‌گذاری ۱۶۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی بخش خصوصی در حوزه گردشگری، ۸۵۵ واحد اقامتی (اتاق) با ۲۰۵۰ تخت ایجاد خواهد شد که ماحصل آن ایجاد ۲۷۰۰ فرصت شغلی است.

 

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی استان گلستان با اشاره به کلنگ‌زنی ۴ پروژه گردشگری و صنایع دستی با سرمایه‌گذاری بخش دولتی نیز گفت: در این سفر آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های بخش دولتی در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی را شاهد خواهیم بود که شامل ۴ پروژه بازارچه صنایع دستی و هنرهای صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیارد تومان است و پیش‌بینی می‌شود این پروژه‌ها، ۱۲۱ فرصت شغلی برای اهالی استان ایجاد کند.

 

به گفته او پیش‌بینی می‌شود پروژه‌های گردشگری بخش دولتی در قالب ایجاد بازارچه‌های محلی و سنتی برای ارائه محصولات صنایع دستی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان گلستان، تا آخر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

منبع خبر: ایلنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics