تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رای دادگاه برای یک عضو شورای شهر سیاهکل

رأی دادگاه برای یکی از اعضای شورای اسلامی شهر سیاهکل صادر شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از آفتاب، یک منبع آگاه بدون ذکر نام این عضو شورای شهر سیاهکل با بیان اینکه وی با قید وثیقه آزاد است، اظهار کرد: با توجه به اقرار متهم و دفاعیات وکیل وی پیرامون انجام مصاحبه با یکی از رسانه‌ها و صحبت‌هایی که در رابطه با فرماندار سابق سیاهکل انجام داد، حکم اولیه دادگاه علیه وی صادر شد.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی گفت: دادگاه به جهت ارتکاب بزه توهین به مأمور دولت به سبب انجام‌وظیفه، این عضو شورا را به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و به جهت ارتکاب بزه نشر اکاذیب به‌قصد اضرار به شاکی به تحمل دو سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت محکوم کرد.

 


این منبع آگاه افزود: این عضو شورای شهر سیاهکل به یادگیری قانون کامل تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران نیز محکوم شده است.


وی با بیان اینکه رأی صادرشده ظرف ۲۰ روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در محاکم تجدیدنظر استان می‌باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه متهم سابقه کیفری نداشته و به ارتکاب بزه‌های انتسابی تلویحاً اذهان به التفات به متأهل و عیال‌وار بودن و توجیهاً به پیش‌بینی اصلاح دادگاه با اختیارات قانونی که دارد قرار تعلیق اجرای مجازات از نوع ساده در مورد متهم صرفاً در خصوص سه‌چهارم مجازات حبس تعزیری قابل‌اجرا برای مدت ۲ سال صادر شد.


این منبع آگاه تأکید کرد: چنانچه این شخص از تاریخ صدور قرار تعلیق اجرای مجازات تا پایان مدت تعلیق مرتکب جرائم عمدی مستوجب حد، قصاص، دیه و تعزیر شود؛ علاوه بر مجازات بزه ارتکابی، مجازات معلق نیز درباره وی اجرا می‌شود.

منبع خبر: آفتاب
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics