تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بازار هفتگی در گناوه برپا می شود/ ساماندهی دست فروشان

سید علی پاکنژاد شنبه شب در نشست ساماندهی دستفروشان گناوه اظهار داشت: باتوجه به وضعیت اقتصادی ساماندهی ها نباید باعث از دست دادن شغل برای افراد شود ولی در عین حال توجه به این موضوع نباید به گونه ای باشد که در شهر بی نظمی و نابسامانی به وجود آید.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، وی افزود: بهترین زمان برای ساماندهی دست فروشان بعد از تعطیلات نوروز و ماه هایی است که مسافر کمتری به این شهر سفر می کند مثل ماه رمضان است و چندین سال است که برای ساماندهی دستفروشان تصمیماتی اتخاذ می شود ولی تاکنون نتایج مطلوب حاصل نشده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

فرماندار گناوه اضافه کرد: به این منظور بازار هفتگی در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته در شهر گناوه با نظارت و هماهنگی اداره صنعت و معدن و تجارت ،شهرداری و نیروی انتظامی و اتاق اصناف تشکیل خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: این بازار برای عرضه کالا و محصولات واحدهای صنفی، مشاغل خانگی، صنایع دستی و تولیدات روستایی با هدف حمایت از تولیدات داخلی و فروشگان کم سرمایه و بهبود فضای کسب و کار دایر می شود.

 

پاکنژاد گفت: از اهداف این طرح سوق دادن دستفروشان از بازار مرکزی به سمت محل در نظر گرفته برای آنها در ساحل و ساماندهی آنها است.


وی ادامه داد: اطلاع رسانی و مقدمات این کار توسط همه ادارات و نهادهای مرتبط صورت گیرد و این بازار از این هفته با پنج شنبه بازار آغاز خواهد شد.

منبع خبر: دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics