تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

برگزاری نشست مشترک با دبیر کمیسیون اقتصاد هیأت دولت در جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران

در راستای سلسله نشست‌های جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران با مراجع قانونی و ذی‌نفعان کلیدی، دکتر علی نصیری اقدم دبیر کمیسیون اقتصاد هیأت دولت و هیأت همراه به دعوت جامعه روز گذشته، دوشنبه یکم بهمن‌ماه، در جامعه حضور یافتند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از جامعه حسابداران رسمی ایران، طی نشستی که متعاقب حضور دبیر کمیسیون اقتصادی و هیأت همراه در محل جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران برگزار شد، دبیرکل جامعه گزارشی از وضعیت جاری جامعه و حرفه‌ی حسابرسی و وضعیت سامانه‌های اطلاعاتی آن ارائه کرد و به پرسش‌های ارائه شده پاسخ داد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

دکتر علی نصیری اقدم، دبیر کمیسیون اقتصاد هیأت دولت نیز ضمن تشکر از اقدامات صورت‌گرفته در جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران، آمادگی کمیسیون را برای ایجاد بسترهای قانونی و مقرراتی لازم به‌منظور توسعه‌ی حرفه‌ی حسابرسی و ارتقای شفافیت مالی اعلام کرد.


گفتنی است کمیسیون اقتصاد هیأت دولت متشکل از وزیران امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کشور، راه و شهرسازی، نفت، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.

منبع خبر: جامعه حسابداران رسمی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics