تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ایسر لپ تاپ های ارزان عرضه کرد

شرکت ایسر از عرضه دو نوع لپ تاپ از نوع کروم بوک خبر داد که هر دو دارای نمایشگرهای ۱۲ اینچی بوده و مجهز به سیستم عامل تحت وب کروم گوگل هستند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، این دو لپ تاپ به ترتیب Chromebook ۵۱۲  و Chromebook Spin ۵۱۲ نام دارند و دقت نمایشگر آنها ۱۳۶۶ در ۹۱۲ پیکسل و نسبت بصری آنها ۳ به ۲ است.

 

Chromebook ۵۱۲ تنها ۳۳۰ دلار قیمت دارد و دارای تراشه دوهسته ای Celeron N۴۰۰۰ است. Chromebook Spin ۵۱۲ نیز ۴۵۰ دلار قیمت گذاری شده و دارای پردازنده چهارهسته ای Pentium Silver N۵۰۰۰ اینتل یا Celeron N۴۱۰۰ به انتخاب مشتری است.

 

 Spin ۵۱۲ از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه نمایشگر هم برخوردار بوده و دارای دوربین وبکم ۸ مگاپیکسلی است. اما مدل دیگر تنها دارای یک دوربین وبکم ۵ مگاپیکسلی است.

 

هر دوی این لپ تاپ ها در صورت سقوط از ارتفاع ۱.۲ متری آسیب نمی بینند و Spin ۵۱۲ از نمایشگر نشکن ضدمیکروبی هم برخوردار است. این دو لپ تاپ بعد از هر بار شارژ به مدت ۱۲ ساعت قابل استفاده هستند و در ابتدای بهار روانه بازار می شوند. لپ تاپ های مذکور در اصل کارکرد آموزشی دارند و برای استفاده دانش آموزان و دانشجویان تولید شده اند.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics