تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
کارگران برای دولت سنگ تمام گذاشتند

روحانی عزت و سربلندی را به کارگران بازگرداند

عضو شورای اسلامی کار کارخانه پلی‌اکریل اصفهان گفت: کارگران گول وعده‌های خوش رنگ و لعاب را نخوردند و به روحانی رای دادند؛ حالا انتظارمان این است که چرخ صنعت بچرخد و عزت به کارگران برگردد.

علیرضا خرمی (عضو شورای اسلامی کار کارخانه پلی‌اکریل اصفهان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: کارگران برای دولت روحانی سنگ تمام گذاشتند؛ در همین پلی اکریل با وجود بیکاری و سرگردانی و بلاتکلیفی، کارگران به وعده‌های خوش آب و رنگ اعتنا نکردند و به روحانی رای دادند.

 

وی با بیان این که نبایستی سیاه‌نمایی کرد و برای راه‌اندازی پلی‌اکریل قول‌هایی هم داده‌اند؛ افزود: با این وجود ماههاست که بیکاریم و تازه توانسته‌ایم دو ماه حقوق از بیمه بیکاری بگیریم؛ خواسته ما این است که در دولت دوازدهم چرخ‌های صنعت بچرخد و مشکلات صنایع مادر مانند پلی‌اکریل حل شود.

 

این فعال صنفی ادامه داد: کارگران با هوشیاری و درایت راه درست را انتخاب کردند و در مقابل از دولت دوازدهم انتظار دارند که سفره‌های خالیشان، خالیتر نشود؛ این انتظار هم خواسته بزرگی نیست و فقط یک مطالبه حداقلی است.

 

خرمی تصریح کرد: ماههاست که کارگران فنی و متخصص پلی اکریل، شرمنده خانواده هایشان هستند و همه می‌دانند که  برای یک مرد، دردی از این بزرگتر نیست.

 

عضو شورای اسلامی کار کارخانه پلی‌اکریل اصفهان در پایان گفت: امیدواریم  در دولت دوازدهم عزت و سربلندی به کارگران برگردانده شود و حداقل، شرایط معاش خانوارهای کارگری کمی به استانداردها نزدیک شود.

منبع خبر: خبرگزاری کار ایران ایلنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics