تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تامین کالای شب عید با قیمت و کیفیت مناسب

نایب رییس اتاق اصناف کشور تاکید کرد مشکلی در توزیع کالا برای شب عید نداریم و در روزهای پایانی سال با برگزاری نمایشگاه و فروش های ویژه، کالای مورد نیاز مردم را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار آنان قرار می دهیم.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از روزامه، نایب رییس اتاق اصناف کشور تاکید کرد مشکلی در توزیع کالا برای شب عید نداریم و در روزهای پایانی سال با برگزاری نمایشگاه و فروش های ویژه، کالای مورد نیاز مردم را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار آنان قرار می دهیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مجتبی صفایی بایگانی عصر دوشنبه در نشست خبری که در اتاق اصناف برگزار شد، افزود: در واحدهای صنفی شهرهای کوچک فروش های فوق العاده و در شهرهای بزرگی همچون تهران فروشگاه های بهاره برپا می شود.

 

وی ادامه داد: واحدهای صنفی دارای پروانه کسب و تولیدکنندگان اصلی در این نمایشگاه ها شرکت می کنند.
صفایی بایگانی گفت: واحدهای صنفی باید جواز کسب خود را در ورودی واحد صنفی نصب کنند و برچسب قیمت کالاها نیز لازم است.

 

مشکل کمبود بازرس

نایب رییس اتاق اصناف کشور افزود: نسبت به پرداخت حقوق بازرسان مشکل داریم و هنوز پرداختی از سوی دولت نداشته ایم.

وی ادامه داد: برای ساماندهی بازار شب عید تلاش می کنیم بازرسی ها را از حیث کمی افزایش دهیم و بازرسان را از نظر کیفی توانمندتر کنیم.

 

با افزایش مالیات واحدهای صنفی مخالفیم

این مسوول صنفی در پاسخ به خبرنگار ایرنا درباره برنامه اتاق اصناف در توزیع کالای اساسی گفت: با توجه به اینکه واحدهای صنفی مالیات می پردازند بنابراین حق دارند همچون فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی وارد چرخه توزیع شوند.

 

وی افزود: در این زمینه برنامه های پیشنهادی خود را به دولت اعلام کرده ایم و آمادگی داریم بازرسانی را برای رصد توزیع صحیح کالا در واحدها قرار دهیم.

صفایی بایگانی بر لزوم شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز و اخذ مالیات از آنها تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به رکود بازار با هرگونه افزایش مالیات مخالفیم.

 

پیش از برگزاری این نشست خبری با حضور رییس اتاق اصناف کشور و قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از پوستر «پیوند ناگسستنی اصناف و انقلاب اسلامی» در اتاق اصناف رونمایی شد.

 

رییس اتاق اصناف در این مراسم گفت: دولت به دنبال تامین ارزاق عمومی مردم است و اصناف نیز می خواهند این ارزاق با حفظ عزت مردم در اختیار آنان قرار گیرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز مشکل عمده امروز را «ضعف مدیریت» برای مواجهه با تحریم دانست و تاکید کرد دشمن زندگی مردم را نشانه گرفته است و مسوولان با بیان صادقانه مسائل با مردم می توانند مشکلات را پشت سر بگذارند.

منبع خبر: روزامه
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics