تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش تقاضا برای خرید اجناس دست دوم در ماه‌های اخیر به دلیل گرانی

رئیس اتحادیه سمساران و امانت فروشان گفت: در ماه‌های اخیر با توجه به کاهش توان مالی مردم و کم شدن قدرت خرید، تقاضا برای خرید اجناس دست دوم به شدت افزایش یافته است.

 

داود عبداللهی فرد، با اشاره به تغییر شرایط بازار در خرید و فروش اجناس دست دوم به دنبال اتفاقات اخیر در اقتصاد کشور، اظهار کرد: با گرانی‌های اخیر و افزایش قیمت اجناس و کالاها بسیاری این تصور را دارند که کسب و کار سمساران و امانت‌فروشان، سکه است در حالی که اتفاقات اخیر این روزها باعث شده تا بازار اجناس دست دوم ملتهب شود.

 

رئیس اتحادیه سمساران و امانت‌فروشان گفت: امروز شاهدیم که با توجه به کاهش توان مالی مردم و کم شدن قدرت خرید، از یک طرف تقاضا برای خرید اجناس دست دوم به شدت افزایش یافته ولی در عین حال به دلیل همین گرانی‌ها و کاهش بنیه مالی و توان خرید، مردم و خانه‌دارها رغبتی برای فروش کالاها و اجناس دست دوم خود ندارند و با توجه به اختلاف قیمت شدیدی که بین قیمت فروش اجناس دست دوم و هزینه‌ای که باید برای خرید همان کالا متحمل شوند، ترجیح می‌دهند تا جاییکه امکان دارد، از کالاهای مستعمل خود استفاده کنند و دیگر برای فروش اجناس دست دوم تمایلی ندارند.

 

وی ادامه داد: این دو اتفاق باعث شده تا همزمان شاهد افزایش شدید تقاضا برای خرید اجناس و کالاهای دست دوم در بازار باشیم و از سوی دیگر، با مشکل کمبود شدید کالای دست دوم مواجهیم.

 

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics