تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کارآفرینان مستعد حوزه فوتونیک، لیزر و مواد پیشرفته به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شوند

ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی به منظور حمایت از طرح‌های نوپا، کارآفرینان مستعد این حوزه را به برخی سامانه‌های تأمین مالی و سرمایه‌گذاری مورد تأیید معرفی می‌کند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی در نظر دارد با معرفی کارآفرینان مستعد به برخی سامانه‌های تأمین مالی و سرمایه‌گذاری مورد تأیید، از طرح‌های نوپا در حوزه‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت حمایت کند.

 

سامانه‌ها و پلتفرم‌های مختلف تأمین مالی و سرمایه‌گذاری به منظور حمایت از ایده‌های نو، ارائه خدمات مختلف فنی و مشاوره‌ای و همچنین بسترسازی ایجاد ارتباط میان سرمایه‌گذاران و سرمایه پذیران متناسب با نیازهای آنها، تشکیل شده‌اند.

 

در همین راستا ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی در نظر دارد با معرفی کارآفرینان مستعد به برخی سامانه‌های تأمین مالی و سرمایه‌گذاری مورد تأیید، از طرح‌های نوپا در حوزه‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت حمایت کند.

 

علاقه‌مندان و متقاضیانی که طرح و ایده مناسب دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در خصوص سامانه‌های مذکور و نحوه ثبت نام، با دفتر ستاد تماس حاصل کنند.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics