تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آماری از فروش میلیونی پیکسل برای گوگل

گوگل دو گوشی پیکسل و پیکسل XL را اواخر سال 2016 عرضه کرد و حالا فکر می‌کنیم که این غول تکنولوژی توانسته در مدت 8 ماه، 1 میلیون دستگاه از این گوشی‌ها بفروشد.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که تابه‌حال چند دستگاه گوشی پیکسل و پیکسل XL در سرتاسر جهان فروخته‌شده است ولی متاسفانه کمپانی گوگل هیچ اطلاعات رسمی دراین‌باره اعلام نمی‌کند.

اگر شما هم گوشی اندرویدی دارید و گاهی به پلی استور گوگل سر می‌زنید، می‌توانید آمار تقریبا دقیقی درباره تعداد گوشی‌های پیکسل به دست آورید.

تعداد تقریبی اپلیکیشن‌های نصب‌شده روی گوشی، در پلی استور گوگل قابل‌مشاهده است. اپلیکیشن Pixel Launcher هم تنها اپلیکیشن پلی استور است که فقط با گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL سازگار بوده و بدیهی است که تعداد دفعات دانلود و نصب این اپلیکیشن می‌تواند تعداد دستگاه‌های پیکسل و پیکسل XL را نشان دهد. در حال حاضر شاهد هستیم که این عدد مرز 1 میلیون را رد کرده و وارد بازه 1 تا 5 میلیون شده است. این عدد یعنی گوگل حداقل 1 میلیون گوشی پیکسل در سرتاسر جهان فروخته است.

اپلیکیشن Pixel Launcher حتی با تبلت پیکسل C هم سازگار نیست و تنها روی گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL نصب می‌شود. از عرضه رسمی این دو گوشی حدودا 8 ماه می‌گذرد و رقم 1 میلیون برای فروششان، قابل‌توجه به نظر می‌رسد.

پیکسل و پیکسل XL اولین گوشی‌های گوگل هستند که توسط این غول تکنولوژی و درون کارخانه‌اش ساخته‌شده‌اند. گوگل با این رقم فروش نمی‌تواند با سامسونگ و اپل رقابت کند اما برای شروع کار، جالب و امیدوارکننده است.

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics