تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قیمت مسکن در سال ۹۸ به ثبات می‌رسد

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اعلام کاهش ۲۴ درصدی معاملات مسکن در تهران طی ۱۱ ماه امسال، گفت: قیمت مسکن در سال آینده به هیچ عنوان جهشی نخواهد بود و قیمت ها به ثبات می رسد.

 

 مصطفی قلی خسروی با اشاره به کاهش 24 درصدی معاملات مسکن طی 11 ماه امسال در تهران درباره آینده کوتاه مدت بازار مسکن در کشور اظهار کرد: سال آینده به هیچ عنوان جهش قیمتی مسکن نخواهیم داشت و قیمت ها به ثبات می رسد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با یادآوری این که از اول فروردین امسال تا 30 بهمن کل قراردادها در کشور یک میلیون و 183 هزار و 916 فقره اهم از خرید و فروش و اجاره بوده است. در همین بازه زمانی نیز 302  هزار و 188 فقره کل قراردادهای خرید، فروش و اجاره در تهران بوده که نسبت به سال گذشته حدود 24 درصد کاهش یافته است.

وی با بیان این که مسئولان در تلاش هستند تا بی سامانی قیمت ها را به ثباتی برسانند و بنده با توجه به ورود اسلامی به وزارت راه و شهرسازی به بازار مسکن خوشبین هستم، افزود: مردم هر زمان که می توانند خانه را خریداری کنند.

 

وی با تاکید بر این که باید از سنتی سازی مسکن به صنعتی سازی برویم، افزود: باید صنعت اجاره را در کشور فعال کنیم که برای ایران می تواند بسیار کارساز باشد.

 

خسروی ادامه داد: در ترکیه شهرداری با تامین اجتماعی تعدادی خانه را هر محله ای در اختیار دارد که آنها را برای یک بازه زمانی 2 تا 3 ساله به خانه اولی ها اجاره می دهد.

 

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این که این اتحادیه طی 4 سال قبل به زندان آلکاتراز تبدیل و درب  های آن قفل شده بود، گفت: در زمان حاضر این وضعیت را اصلاح کرده ایم و همه می توانند برای پیگیری های امورات خود به اتحادیه مراجعه کنند و در اسرع وقت به آن رسیدگی می کنیم.

 

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics