تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۲۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمه تاکسیرانان اختصاص یافت

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: از سوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مبلغ ۲۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمه تاکسیرانان تخصیص داده شده که امیدواریم در صحن علنی تصویب شود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری فارس ، مرتضی ضامنی در حاشیه بازدید از غرفه شهرداری مشهد در نهمین نمایشگاه "شهر ایده‌آل" ویژه دستاوردهای چهل ساله مدیریت شهری شهرداری‌های کشور در بندرعباس در خصوص مشکلات به وجود آمده برای بیمه تاکسیرانان گفت: مشکلی که در حوزه بیمه تاکسیرانان داریم پیش‌بینی نشدن اعتبار مشخص در بودجه سنواتی کشور است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مدیرعامل اتحادیه تاکسی‌های شهری کشور اضافه کرد: بر همین اساس تامین اجتماعی به دلیل پرداخت نشدن یارانه دولتی بیمه تاکسیرانان که معادل 50 درصد حق بیمه است، هر از چند گاهی بیمه تاکسیرانان را متوقف می‌کرد بنابراین به علت محدود بودن سقف اعتباری بسیاری از تاکسیرانان بیمه تامین اجتماعی نداشتند.

 

وی با بیان اینکه امسال اتفاق خوبی در حوزه بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افتاد، اظهار کرد: چندی پیش کمیسیون برنامه و بودجه مبلغ 2 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار را برای بیمه تاکسیرانان در بودجه کشور تخصیص داده که امیدواریم این مبلغ در صحن علنی مجلس نیز به تصویب برسد تا مشکل بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان برطرف شود.

 

ضامنی ادامه داد: مساله دومی که در خصوص آن با سازمان تامین اجتماعی در حال مذاکره هستیم تا حل شود این است، تا یک تعداد از اطلاعات لیست‌های بیمه تاکسیرانان که در سنوات گذشته به این سازمان تحویل داده شده با استفاده از سیستم‌های بر خط به روز شود.

 

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: با بروز شدن این لیست‌ها به دنبال آن هستیم تا افرادی که ذیحق هستند از بیمه برخوردار شوند و افرادی که ذیحق نیستند را نیز از گردونه خارج کنیم تا هم با همکاری سازمان تامین اجتماعی استفاده بهینه‌ای از اعتبار تخصیص یافته انجام شود.

 

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics