تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اخراج گسترده کارکنان از بانک‌های فرانسوی

پس از بانک "بی ان پی پاری باس"، بانک "سوسیت ژنرال" نیز اعلام کرد: ۱۵۰۰ نفر از کارمندان خود را اخراج می‌کند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، طبق اسناد به دست آمده از منابع آگاه در این بانک بزرگ فرانسوی، از ۱۵۰۰ نفر نیرویی که قرار است تعدیل شوند ۷۰۰ نفر در شعبات این کشور در داخل فرانسه و مابقی در سایر کشورها مشغول به کار هستند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

سوسیت ژنرال در بیانیه‌ای که دیروز منتشر شد از بازنگری در فعالیت‌هایش برای افزایش سودآوری خبر داد و افزود که تمام تلاش خود را برای جلوگیری از اخراج کارکنان بیشتر انجام خواهد داد. در بیانیه این بانک آمده است: در حال گفت‌وگو با اتحادیه‌ها هستیم و به مشورت با آنها در خصوص پروژه‌های مد نظر و تأثیر آنها بر کارکنان خود ادامه می‌دهیم. برنامه بازنگری در سیاست‌های بانک طی هفته‌های پیش رو تکمیل خواهد شد.

 

تعدیل نیرو بخشی از برنامه این بانک فرانسوی برای کاهش ۵۰۰ میلیون یورویی هزینه‌های خود است. فردریک اوئدا، مدیرعامل سوسیت ژنرال پیش‌تر وعده داده بود که این بانک حجم سرمایه خود را نیز ۱۰ درصد کاهش دهد.

 

دیگر بانک بزرگ فرانسوی یعنی "بی ان پی پاری با" نیز اعلام کرده است به منظور افزایش سودآوری خود قصد کاهش ۶۰۰ میلیون یورویی مخارج خود را دارد که بخشی از این برنامه، تعدیل نیروی انسانی این بانک خواهد بود.

 

بانک بی ان پی پاری با که بزرگ‌ترین بانک فرانسوی محسوب می‌شود در ۷۷ کشور جهان فعالیت دارد و بیش از ۲۰۲ هزار نفر در استخدام آن هستند.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics