تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تبدیل کارت ملی هوشمند به کارت بانکی

رییس شورای هماهنگی بانک‌های کشور، با اشاره به معرفی محصولات نوین خدمات بانکی گفت: کارت ملی هوشمند به عنوان کارت بانکی قابل استفاده خواهد بود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا حسین زاده در مراسم رونمایی از دستاوردهای نوین بانک ملی که با حضور وزیر اقتصاد در حال برگزاری است، گفت: بانک ملی به آحاد مردم تعلق دارد و همواره یک موسسه نهادساز بوده که تشکیل شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه بانک ملی با ٣٣٠٠ شعبه داخلی و ٢٠ شعبه بانک خارجی  نقش بی بدیلی در ایجاد ساختارها ایفا می کند، افزود: این درحالی است که بانک مرکزی یک برنامه ٤ بعدی را طراحی کرده است.

 

مدیرعامل بانک ملی ادامه داد: بانک ملی اکنون با حضور تیم های مختلف، محصولات پرشمار و نوینی را طراحی کرده که سوپرمحصول هایی را در حوزه بانک ارایه می کند، این در حالی است که نمونه برخی سامانه های بانکی و پرداخت های الکترونیکی طراحی شده در ایران، در دنیا بی نظیر است.

 

وی تصریح کرد: امروز محصولات بانکی با ارایه خدمات نوینی را معرفی خواهیم کرد که یکی از آنها کارت ملی هوشمند است که در سراسر کشور به عنوان کارت بانکی از این پس قابل استفاده است.

 

به گفته حسین زاده، سامانه سککوک برای تامین مالی اقتصاد راه اندازی شده است و در کنار آن، رمز بانکی یکبار مصرف نیز، مشتریان نظام بانکی را از هکرها مصون می دارد.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics