تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش 80 درصدی قیمت‌ لوازم خانگی در یزد

رییس اتحادیه لوازم خانگی یزد، افزایش قیمت مواد اولیه و دستمزد را علت افزایش 70 تا 80 درصدی قیمت لوازم خانگی در سال جاری ذکر کرد و گفت: با تداوم این روند احتمال افزایش مجدد قیمت‌ها در روزهای پایانی سال نیز دور از ذهن نیست.

 

محمد هادی قیامت به افزایش 70 تا 80 درصدی قیمت لوازم خانگی در بازار یزد، اشاره و تصریح کرد: این افزایش قیمت‌ها که از ابتدای امسال تاکنون اعمال شده ناشی از گران شدن مواد اولیه کارخانه‌های تولید لوازم خانگی و افزایش دستمزد حقوق‌بگیران این صنف بوده است.

 

وی با اشاره به تداوم نوسانات قیمت‌ها در بازار، تاکید کرد: اگر وضعیت به همین روال ادامه پیدا کند، در روزهای پایانی سال و همزمان با افزایش تقاضای خرید امکان افزایش مجدد قیمت‌ها وجود دارد.

 

قیامت ضمن ابراز گلایه از ثبات نداشتن قیمت در بازار، از مسئولان ذیربط تقاضا کرد که ثبات را به اقلام مصرفی مردم از جمله لوازم خانگی بازگردانند.

وی به فعالیت 300 فعال دارای مجوز و پروانه کسب در حوزه فورش لوازم خانگی در یزد اشاره کرد و گفت: هرچند تعدادی متقاضی اخذ پروانه کسب جدید نیز وجود دارد ولی با شرایط کنونی بازار وضعیت چندان مطلوب نیست.

 

رییس اتحادیه لوازم‌خانگی استان از اهتمام این اتحادیه در زمینه مبارزه با گران‌فروشی و افزایش خودسرانه قیمت‌ها در این صنف خبر داد و گفت: با همکاری کمیسیون بازرسی اتحادیه، بازرسی اصناف، تعزیرات و بازرسان سازمان صمت، نظارت کاملی بر بازار لوازم خانگی حکفرماست و با متخلفان بر طبق با جرایم سنگینی برخورد می‌شود.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics