تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

چگونه برنامه‌های Google Play را بدون محدودیت روی رایانه دریافت کنیم؟

شما هم درگیر محدودیت‌های دریافت اپلیکیشن از Google Play هستید؟ آیا برای دریافت اپلیکیشن پلی‌استور گوگل مجبور به استفاده از نرم افزارهای تغییر آی‌پی شده‌اید؟ آیا تا به حال قصد داشته اید تا به جای نصب یک اپلیکیشن بر روی گوشی، فایل APK آن را مستقیما دریافت کنید؟

امکان ندارد که یک گوشی یا تبلت اندرویدی داشته باشید و از محدودیت دسترسی به گوگل‌پلی برای دریافت نرم‌افزارها که به دلیل تحریم‌ها اعمال‌شده، مطلع نباشید.

معمولاً برای دریافت اپلیکیشن‌ها از گوگل پلی نیاز به استفاده از نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی و وی‌پی‌ان ها دارید؛ اما آیا روش ساده‌تر و بی‌دردسرتری برای دریافت اپلیکیشن‌های yGoogle Pla وجود دارد؟

علاوه بر آنکه ممکن است تنها قصد دریافت فایل APK اپلیکیشن موردنظرتان را از گوگل‌پلی داشته باشید، درحالی‌که Google Play در حالت معمول امکانی برای دانلود فایل APK را در اختیارتان قرار نمی‌دهد و برنامه مستقیماً بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد.

اما اگر شما هم به دنبال روشی برای دانلود برنامه‌ها از گوگل پلی می‌گردید حتماً این آموزش برای شما مفید خواهد بود. چراکه می‌توانید بدون هیچ‌گونه محدودیتی و به‌راحتی فایل APK اپلیکیشن موردنظر را در رایانه دریافت و سپس آن را در دستگاه‌های اندرویدی‌تان نصب کنید.


 برای شروع کافی است به Google Play مراجعه کنید.

پس از ورود به گوگل پلی، وارد صفحه اختصاصی نرم‌افزار یا اپلیکیشن موردنظر خود شوید.

حالا کافی است همه‌ی آدرس URL نمایش داده‌شده در مرورگرتان را کپی کنید.

و یا می‌توانید تنها بخش انتهایی آدرس (بعد از علامت = را) کپی کنید.

حالا کافی است به آدرس https://apps.evozi.com/apk-downloader مراجعه کنید و آدرسی را که Copy کرده بودید را در کادر مربوطه وارد کرده و بر روی دکمه Generate Download Link کلیک کنید.

سپس لینک دانلود APK موردنظر به شما نمایش داده خواهد شد و با کلیک بر روی دکمه سبزرنگ Click here to download می‌توانید آن را به‌صورت مستقیم بر روی رایانه خود دریافت کنید.

همچنین در این پنجره کد QR مخصوص دانلود اپلیکیشن نیز به‌صورت خودکار ساخته می‌شود. کافی است بر روی عبارت View در جلوی QR Code کلیک کنید تا کد QR که به‌صورت لینک مستقیم دریافت فایل تهیه‌شده را بر روی مانیتور خود مشاهده کنید. حالا با دوربین دستگاه اندرویدی خود کد نمایش داده شده بر روی مانیتورتان را اسکن کنید تا روند دانلود فایل به‌صورت مستقیم درگوشی شما آغاز گردد.

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics