تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جزئیات تعاونی‌های تشکیل و ثبت شده در بهمن ماه سال۱۳۹۷ در کل کشور

تعداد تعاونی های ثبت شده در بهمن ماه سال جاری در مقایسه با ماه گذشته ، افزایشی معادل ۳۴% دارد. تعداد اعضاء افزایشی معادل ۶۷% و تعداد فرصت شغلی افزایشی معادل ۳۴% را به همراه دارند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری تسنیم،  بر اساس گزارشات اخذ شده از سامانه جامع آمارهای ثبتی تعاون، در بهمن ماه سال 1397، تعداد 375 شرکت تعاونی و 1 اتحادیه در این ماه تشکیل و ثبت شدهاند که وضعیت فعالیت آنان در حال بهره برداری و یا در دست اجرا می باشند. تعداد کل اعضاء تعاونی های مذکور 7350 نفر و تعداد شاغل  5358 نفر و سرمایه اولیه حدود 58 میلیارد ریال می باشد. متوسط تعداد اعضاء و شاغل مربوط به این تعاونیها به ترتیب 20 و 14 نفر میباشد.  

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بیشترین تعداد تعاونی تشکیل و ثبت شده به استان های تهران 48 تعاونی و بوشهر 32 تعاونی تعلق دارد. بیشترین تعداد تعاونی ثبت شده در فعالیت های "کشاورزی" و "صنعت" به ترتیب با 104 و 88 واحد می باشند. تعاونی های دارای فعالیت " کشاورزی" و " سایر فعالیت های خدمات عمومی و اجتماعی" به ترتیب با 1420 و 1272 نفر دارای بیشترین اعضا می باشد. همچنین بیشترین شاغل مربوط به تعاونی های دارای فعالیت "صنعت"  و "کشاورزی" به ترتیب با 1193 و 1164 نفر می باشد.

 

مقایسه عملکرد ماه بهمن 1397 نسبت به دی1397:

   تعداد تعاونی های ثبت شده در بهمن ماه سال جاری (375 واحد) در مقایسه با ماه گذشته (280 واحد)، افزایشی معادل 34% دارد. تعداد اعضاء افزایشی معادل  67%  و تعداد فرصت شغلی افزایشی معادل  34%  را به همراه دارند.

 

مقایسه عملکرد ماه بهمن 1397 نسبت به بهمن 1396:

   تعداد تعاونی های ثبت شده در بهمن ماه سال جاری (375 واحد) در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل (510 واحد)، کاهشی معادل 26% دارد. تعداد اعضاء کاهشی معادل  4%  و تعداد فرصت شغلی کاهشی معادل  27%  را به همراه دارند.

 

لازم به ذکر است ویژگی های تفصیلی تمام تعاونی های ثبت شده کشور در بهمن ماه سال 1397 توسط تمام کاربران ستادی و استانی که برایشان کاربری تعریف شده است قابل دسترسی میباشد.                          

                

                                      

 

جدول 1-آمار تعاونی های تشکیل و ثبت شده بر حسب تعداد اعضا، سرمایه اولیه و شاغل 1 به تفکیک استان بهمن ماه 1397  

   

                                                                                                                                                                                              

 

جدول 2-آمار تعاونی های تشکیل و ثبت شده به تفکیک فعالیت اقتصادی  بر حسب تعداد اعضا، سرمایه اولیه و شاغل 1 بهمن ماه 1397

 

 

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics