تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فرود بوئینگ ۷۴۷ با ۴۰ تن گوشت در فرودگاه پیام +تصاویر

سرپرست فرودگاه بین‌المللی پیام گفت: واردات گوشت گرم از فرودگاه پیام، با ورود هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ ایران ایر حامل ۴۰ تن گوشت گرم در روز چهارشنبه مجدداً آغاز شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، نادر ثناگو مطلق گفت: پروازهای باری فرودگاه پیام به عنوان اصلی‌ترین فرودگاه باری کشور در مجاورت پایتخت، نقش مؤثری در تسهیل واردات کالاهای اساسی و سیاست‌های دولت برای تنظیم بازار دارد و بزرگترین محموله‌های باری گوشت کشور به وزن تا ۸۰ تن نیز در این فرودگاه تخلیه و به بازار منتقل گردیده است.

 

وی گفت: روز چهارشنبه نیز یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ که بزرگترین هواپیمای باری کشور محسوب می‌شود وارد این فرودگاه و بلافاصله تخلیه و جهت توزیع سریع به بازار ارسال شد.

ثناگو مطلق گفت: این پرواز از مبدا فرودگاه شیمکنت قزاقستان با محموله ۴۰ تن گوشت گرم وارد فرودگاه پیام شد و امیدواریم با استمرار این پروازها از سایر مبادی میزان عرضه گوشت در بازار افزایش و قیمت آن کاهش یابد.

سرپرست فرودگاه پیام گفت: این فرودگاه تلاش دارد با ارائه خدمات سریع تخلیه و بارگیری به هواپیماها و کاهش هزینه‌های فرودگاهی فرصت مناسبی را برای استمرار پروازهای باری در فرودگاه پیام ایجاد نماید.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics