تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آموزش حرفه ای پذیرش سفارش مشتریان کالا و اوراق بهادار به صورت حضوری و آنلاین

نوبت جدید دور ه­های­ آموزش حرفه ­ای گواهینامه­ های کاربردی"پذیرش سفارش مشتریان اوراق بهادار" و "پذیرش سفارش مشتریان کالا" به صورت آنلاین و حضوری آماده ثبت‌ نام می‌باشد.

   

گواهینامه‌ های کاربردی پذیرش سفارش مشتریان اوراق بهادار و کالایی مورد نیاز برای آن دسته افرادی است که در حال حاضر در سمت پذیرش شرکت‌ های کارگزاری مشغول به فعالیت بوده و یا در آینده متقاضی احراز این سمت می‌باشند. هدف اصلی این دوره افزایش توانمندی‌ های کارکنان پذیرش بوده و مباحث مطرح شده در این دوره شامل عناوین قوانین و مقررات عمومی بازار سرمایه، اصول اخلاقی و معیارهای رفتار حرفه‌ای، مهارت‌های ارتباطی و مشتری‌مداری و ساز و کار مقرراتی و عملیاتی بورس‌های اوراق بهادار و کالایی می‌باشد.


لازم به ذکر است پیش‌نیاز ثبت‌نام و حضور در این دوره داشتن مدرک دیپلم و یکی از 4 مدرک لیسانس، یا دیپلم کامپیوتر، یا ICDL درجه یک و یا یک سال سابقه کار می‌باشد.


هم‌چنین داوطلبانی که در دوره­ های قبلی موفق به کسب حد نصاب­ های لازم نشدند می ­توانند در آزمون جبرانی پذیرش سفارش مشتریان ثبت­ نام کنند.

 

این دوره به صورت آنلاین (ویژه شهرستان‌ها) و حضوری (ویژه شهر تهران) برگزار خواهد شد و مهلت ثبت نام آن تا 19 خرداد‌ماه سال جاری می‌باشد.  

لازم به ذکر است جهت حضور در دوره غیرحضوری باید معرفی‌نامه از سوی شرکت کارگزاری با ذکر شهرستان محل فعالیت قید گردد.


 
متقاضیان برای ثبت نام می توانند پس از مطالعه کامل اطلاعیه دوره   به سایت کانون کارگزاران بورس  مراجعه نمایند.

منبع خبر: کانون کارگزاری بورس اوراق بهادار
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics