تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

موضوع مشاغل سخت و زیان آور باید به صورت جدی بازنگری شود

سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه موضوع مشاغل سخت و زیان آور باید به صورت جدی بازنگری شود، گفت: در این زمینه برخی تخلفات وجود دارد که باید اصلاح شود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، محمد حسن زدا، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه شعار تأمین اجتماعی کمک به رونق بخش بخش خصوصی و تولید است، گفت: همراهی و همکاری با بخش خصوصی وجود دارد و نسبت به بدهی‌های بخش خصوصی نهایت همکاری را داریم و فضای کسب و کار را در وصول مطالبات از بخش خصوصی لحاظ می‌کنیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: از پیشنهاد بخش خصوصی و کارآفرینان در موضوعات بیمه‌ای که منجر به رونق تولید و حل مشکلات کارگران شود استقبال می‌کنیم.

وی گفت: در سازمان تأمین اجتماعی، ٣٠ سرویس به صورت غیرحضوری به مخاطبین ارائه می‌شود و دیگر نیازی به حضور فیزیکی در تأمین اجتماعی نیست و در آینده نزدیک این خدمات به ٦٥ مورد می‌رسد که آذربایجان شرقی در این زمینه پایلوت است.

 

وی با بیان اینکه موضوع مشاغل سخت و زیان آور باید به صورت جدی بازنگری شود، گفت: در این زمینه برخی تخلفات وجود دارد که باید اصلاح شود و در موضوع بیمه کارگران ساختمانی نیز، نیاز به اصلاحاتی وجود دارد و در حال حاضر یک میلیون نفر کارگر ساختمانی تحت پوشش است و تنها ٧ درصد پرداخت می‌کنند که سه برابر را ما پرداخت می‌کنیم و باید در مجلس موضوع تأمین منابع این نوع بیمه مجدداً بررسی شده و از نمایندگان مجلس می‌خواهیم تا در این زمینه ما را همراهی کنند.

 

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: با وجود مشکلات مالی در سازمان نسبت به بدهی‌های بیمه‌ای بخش خصوصی ملاحظات فضای کسب و کار را در نظر می‌گیریم و نهایت همکاری را داریم.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics