تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش قیمت ها برای مسکن مهر کشور مشکل ایجاد کرده است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش سرسام آور قیمت ها برای پروژه های مسکن مهر در سراسر کشور مشکل ایجاد کرده است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایرنا، احمد اصغری مهرآبادی روز یکشنبه در نشست شورای مسکن استان تهران افزود: اگر قصد داریم جلوی تعطیلی کارگاه های مسکن مهر را بگیریم باید به سازنده ها کمک کنیم و این حق آنهاست.
وی یادآورشد: در اغلب استان ها پیمانکاران با مشکل افزایش چندین برابری قیمت تجهیزات نصبی مواجه هستند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


اصغری مهرآبادی اظهار داشت: استانداران در شورای مسکن استان می توانند در این خصوص تصمیم گیری کنند و راهکار مناسب را به تصویب برسانند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: وزیر با این موضوع موافقت کرد که می توان تفاوت قیمت تجهیزات نصبی که در قرارداد اولیه قید شده است را دولت بپردازد و در مورد قراردادهایی که نرخ این تجهیزات قید نشده نیز تعرفه های کنونی لحاظ شود.


وی خاطرنشان کرد: شورای مسکن استان ها اختیاری فراتر از وزارت دارد و می تواند در مورد تعیین تکلیف مشکل پیمانکاران در خصوص افزایش قیمت تصمیم گیری و طرحی را تصویب کند و این مصوبه نیز لازم الاجراست.


اصغری مهرآبادی ادامه داد: فقط نوع قرارداد جدید برای جبران افزایش قیمت ها باید به گونه ای نوشته شود که در آینده مشکل جدیدی شکل نگیرد.
در این جلسه مقرر شد مشکلات واحدهای مسکن مهر که به علت انجام نشدن نصبیات (تجهیزات) متوقف مانده است رفع شود و تفاوت قیمت تجهیزات مورد نیاز نیز محاسبه و مابه التفاوت آن به پیمانکاران پرداخته شود.


مقرر شد خدمات زیربنایی در پردیس و پرند تا 15 خرداد باهماهنگی معاونت عمرانی استانداری عملیاتی و مشکلات تعاونی های مسکن مهر نیز در استان برطرف شود.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics