تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مرحله جدید عرضه گوشت گرم در فروشگاه های شهروند آغاز شد

مدیر عامل شرکت شهروند اعلام کرد: مرحله جدید عرضه گوشت گرم گوسفندی وارداتی با قیمت تنظیم بازار از امروز یکشنبه در فروشگاه های شهروند و سازمان میادین میوه و تره بار تهران آغاز شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایرنا، مسعود سریع القلم با اشاره به تغییرات ایجاد شده در نحوه عرضه گوشت تنظیم بازار تصریح کرد: این تصمیم به منظور جلوگیری از واسطه گری دلالان و تامین گوشت مورد نیاز شهروندان به صورت متمرکز اتخاذ شده است و شهروندان می توانند از امروز با ارائه کارت ملی به میزان 3 تا 4 کیلوگرم گوشت گرم قرمز را به صورت بسته بندی خریداری کنند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند در خصوص نحوه عرضه این محصول خاطر نشان کرد: هر شهروند با ارائه کارت ملی خود می تواند از سهمیه گوشت تنظیم بازار با قیمت مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت و پشتیبانی امور دام کشور به مبلغ 44 هزار و 400 تومان برای ران گوسفندی و 42 هزار و 400 تومان برای سردست گوسفندی استفاده کند.


به گفته وی، در راستای عرضه مطلوب گوشت گوسفندی تنظیم بازار به جامعه هدف که شامل تعاونی های مصرف کارگری، ارگان ها، سازمان ها، وزارتخانه ها و سایر شهروندان می شود و بر اساس مصوبه کمیته تنظیم بازار کل کشور مقرر شده است عرضه گوشت تنظیم بازار از طریق دو مجموعه شهروند و سازمان میادین میوه و تره بار انجام شود.


سریع القلم ادامه داد: کد ملی شهروندان در سامانه آنلاینی که به همین منظور طراحی شده ثبت می شود و هر نفر در ماه یک بار می تواند گوشت مصرفی خود را از طریق فروشگاه های شهروند تهیه کند.


وی با اشاره به شرایط خاص روزهای پایانی سال و هیجان خرید شهروندان در خرید گوشت قرمز، یاد آور شد: با تدابیر اندیشیده شده شرایط عرضه و توزیع گوشت گوسفندی طی روزهای آینده بهبود پیدا خواهد کرد و بر اساس تصمیمی که مدیریت تنظیم بازار کل کشور گرفته است مشکل عرضه این محصول به زودی حل خواهد شد و گوشت مورد نیاز شهروندان بدون هیچ کمبودی، تامین خواهد شد.
 39 شعبه فروشگاه شهروند در سراسر پایتخت وجود دارد.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics