تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بانک کشاورزی: هیچ گونه ضرر و زیانی متوجه سپرده گزاران نشده است

پیرو انتشار اخباری با عنوان اختلاس در یکی از شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی، مدیر شعب این بانک ضمن تکذیب برخی جزئیات منتشر شده در فضای مجازی توضیحاتی را در این خصوص عنوان کرد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی مدیریت امور شعب بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی امیرحسام قزلباش افزود: این بانک با سابقه درخشان در خدمت رسانی به هم استانی های عزیز توانسته اعتماد کامل جامعه هدف خود را بدست آورد و بدون شک اینگونه موارد خللی در خدمت رسانی این بانک به جامعه کشاورزی استان ‌ایجاد نخواهد کرد.


وی تصریح کرد: موضوع به تخلف یکی از کارکنان بانک در دوره 6 ساله گذشته برمی گردد که با هوشمندی مجموعه نظارتی بانک، تخلف نامبرده کشف و با طرح شکایت علیه ایشان در مرجع قضایی و دستور دادستانی محترم مرکز استان نامبرده به مراجع قانونی تحویل شده است.


قزلباش با اشاره به این موضوع که در حراست و نگهداری از سرمایه ها و سپرده های مشتریان و اعتبار بانک لحظه ای غفلت را جایز نمی دانیم گفت: بانک کشاورزی در پاسداشت اعتماد مردم استان، بانک پیشرو در ارائه تسهیلات و اعتبارات و اشتغالزایی بوده و صرفا در سال جاری شعب این بانک با پرداخت بیش از هشت هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات، بیشترین پرداختی را در استان به خود اختصاص داده که این خود موید رابطه خوب مردم خراسان جنوبی با این بانک خوشنام و با سابقه است.

 


وی ضمن انتقاد از انتشار رقم های غیر واقعی در فضای مجازی اظهار داشت: مجموعه نظارتی بانک و دادگستری استان به شدت مسائل را رصد می کند و به صرف تخلف یک کارمند، اجازه خدشه دار شدن اعتماد چندین ساله مردم به این بانک را نمی دهد.


به گزارش روابط عمومی بانک‌ کشاورزی، مبلغ سه میلیارد و 800 میلیون تومان اشاره شده در فضای مجازی، کل گردش وجوه حساب بوده که از این میزان نزدیک به یک میلیارد و 700 میلیون تومان جا به جا و سوءاستفاده شده است و بلافاصله‌ پس از شناسایی عامل تخلف و طرح شکایت در محاکم قضایی، با تلاش و پیگیری مجدانه مرجع قضایی کل مبلغ به بانک برگشت داده شده است.


مدیر شعب بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی با بیان این موضوع، از تلاش های دلسوزانه و پیگیری به موقع دادستان محترم و مرجع قضایی و به خصوص قاضی پرونده و سرعت عمل در این خصوص تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics