تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

"هت تریک" و "آشغال‌های دوست‌داشتنی" در صدر جدول فروش

فیلم‌های رامتین لوافی و محسن امیریوسفی در آخرین روزهای اکران فروش تقریبا خوبی داشتند.

 

سرویس سینمایی هنرآنلاین: هفته‌ای که گذشت، هفته پایانی اکران‌های زمستانی بود و سینماها از این پس خود را آماده می‌کنند تا در اکران نوروز 98 فیلم‌های تازه نفس را روانه پرده کنند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

"آشغال‌های دوست داشتنی" ساخته محسن امیریوسفی طی مدت چهار هفته موفق شد سه میلیارد و 400 میلیون تومان بفروشد. در این فیلم شیرین یزدان بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، صابر ابر، شهاب حسینی و اکبرعبدی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

"هت تریک" ساخته رامتین لوافی نیز در مدت چهار هفته یک میلیارد و 480 میلیون تومان فروخته است. امیر جدیدی، پری ناز ایزدیار، صابر ابر، ماهور الوند، همایون ارشادی و... در فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان "هت تریک" آمده است: فرزاد یه تن لشه که نمی‌دونی با مشت بزنی تو دهنش یا بغلش کنی. زنش و دوست فابریکش کیوان، تنها کسایی هستن که میتونن تحملش کنن. یه شب بعد از مهمونی، میخوان دسته جمعی برگردن خونه، ولی کسی نمیدونه این دفعه فرزاد چه گندی زده...

 

"جن زیبا" ساخته بایرام فضلی در چهار هفته یک میلیارد و 120 میلیون تومانی شد. در این فیلم نورگل یشیلچای، فرهاد اصلانی، لیلا زارع، لیلا موسوی، محرم زینالزاده، میثم پویانفر، علی اکبر جعفری، هوشنگ رادی پور، منظر لشگری به ایفای نقش پرداخته‌اند و داستان آن نیز درباره یدالله است که مدتی پیش زنش مرده، شب‌ها شبح می‌بیند که شبح همان بازیگر ترکیه نورگل یشیلچای است.

 

"سوءتفاهم" به کارگردانی احمدرضا معتمدی نیز در مدت مشابه تنها 360 میلیون تومان فروخت. در این فیلم مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، اکبر عبدی، مهدی فخیم زاده، آرش نوذری به هنرنمایی پرداخته‌اند. در خلاصه داستان فیلم نیز آمده است: گاهی میان مشاهده و واقعیت فاصله است، برای یافتن حقیقت دقت و آگاهی لازم است... وقتی عشق دست مایه کلاهبرداری می‌شود، شاید جای ظالم و مظلوم تغییر کند... اینجاست که عاشق واقعی باید تاوان دهد تا از فریب مبرا شود... این فیلم شما را به اندیشیدن پس از تماشا تشویق می‌کند.

 

"ضربه فنی" ساخته غلامرضا رمضانی که در گروه سینمای کودک و نوجوان اکران شده است، طی مدت چهار هفته 120 میلیون تومان فروش داشته است. نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار، ملیحه کیا، سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان فیلم آمده است: محمد شاگرد درس‌خوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او می‌شود. در این میان محمد با یکی از شاگردان مدرسه به نام امیر که ورزشکار است آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آن‌ها به دنبال دارد و...

 

"قرارمون پارک شهر" ساخته فلورا سام که پیش از این با نام "نیمکت" معرفی شده بود در مدت چهار هفته 26 میلیون تومان فروش داشت. فیلمی که دو سال است ساخته شده اما فرصت اکران نیافته است. در این فیلم شقایق فراهانی، ماه چهره خلیلی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، امید روحانی، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی نیا به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی نویسنده‌ای را روایت می‌کند که در حین نوشتن آخرین رمان خود پرده از حقایق زندگی‌اش برداشته می‌شود.

 

"ماموریت غیرممکن" ساخته یعقوب غفاری که در قالب کمدی ساخته شده است طی این مدت 500 میلیون تومان فروخت. علی اوجی، سارا خوئینی‌ها، پادینا رهنما، مهران رجبی، نسرین نصرتی، یوسف صیادی، مینا جعفرزاده، عسل قرایی و پژمان بازغی با هنرمندی جمشید هاشم پور و محمدرضا شریفی نیا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ اما در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کریم عاشق خوانندگی است و بدون این که بداند دلداده ماموری شده که ماموریت دارد فرمولی را از دانشمندی سرقت کند. پس از متوجه شدن این داستان کریم، دو راه بیشتر ندارد.

 

"ترانه" به کارگردانی مهدی صاحبی طی مدت هفت هفته 280 میلیون تومانی شد. "ترانه" با موضوع مدلینگ و فشن، روایتگر زندگی پر فراز و نشیب دختر دانشجویی است که کانون از هم پاشیده خانواده‌اش او را مجبور کرده برای تامین هزینه‌های زندگی، فعالیت در یک شرکت مدلینگ غیررسمی را انتخاب کند و در این مسیر ماجراهای مختلفی برای او و همکلاس‌هایش رخ می‌دهد. الهه حصاری، اندیشه فولادوند، امیررضا دلاوری، مریم معصومی، بابک انصاری، نازنین فراهانی، سیاوش چراغی‌پور، حدیث مدنی، ایران مسعودی، آیدا تبیانیان، نسیم مسلمی، مهناز کرباسچیان، میترا شاکری و ریحانه محمدنژاد بازیگران "ترانه " هستند.

 

"قانون مورفی" به کارگردانی جوان در 9 هفته موفق به فروش 10 میلیارد و 15 میلیون تومانی شد. در این فیلم سینمایی جوان به همراه امیر جدیدی، امیرجعفری، هادی کاظمی و سروش صحت به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

"تخته گاز " ساخته محمدآهنگرانی نیز در هشت هفته دو میلیارد و 500 میلیون تومان فروخته است. این فیلم قصه سلیمان است که قطار خنده را به قصد اثبات مرد بودنش در خانواده و جامعه تخته گاز می‌راند چرا که به هزار و یک دلیل زیر سوال قرار گرفته شده و خود او نیز به این امر واقف شده و درصدد رفع نواقص خود برآمده است. قطار او در نهایت در ایستگاه خنده توقف می‌کند. سام درخشانی، کامبیز دیرباز، لیلا اوتادی، الهام حمیدی، رز رضوی، بیژن بنفشه‌خواه نیما شاهرخ‌شاهی، پرستو صالحی، با حضور داریوش فرهنگ، با هنرمندی نفیسه روشن و با معرفی امیرعلی تکیه در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

 

 

منبع خبر: هنر آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics