تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پرداخت ۲هزار وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های سیل‌زده شمال

معاون امور تعاون وزیر کار از پرداخت دوهزار وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های سیل‌زده خبر داد و گفت: در جلسات کاری مصوب شده که دوهزار وام قرض‌الحسنه ۵میلیون تومانی از سوی بانک توسعه تعاون به خانواده‌های آسیب‌دیده پرداخت شود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از تسنیم، محمد کبیری، معاون امور تعاون که به‌منظور پیگیری دستور وزیر رفاه در خصوص بسیج امکانات برای کمک به سیل‌زدگان  به استان گلستان سفر کرده است با حضور در محل اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان به بررسی وضعیت و نیز برنامه‌ریزی و تقسیم کار برای کمک به موضوع سیل‌زدگان پرداخت.

 

این گزارش می‌افزاید: در جلسات کاری، مصوب شده که دوهزار وام قرض‌الحسنه 5میلیون تومانی از سوی بانک توسعه تعاون به خانواده‌های آسیب‌دیده پرداخت شود، همچنین تعویق مهلت پرداخت قسط افراد آسیب‌دیده‌ای که وام بانکی دریافت کرده‌اند و اعطای تسهیلات به تعاونی‌های آسیب‌دیده از دیگر مصوبات معاونت تعاون در این بازدید بوده است.

 

در این بازدید کبیری نشست هماهنگی و همکاری مشترک بین وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با حضور محمد کبیری معاون امور تعاون و جمشید تقی‌زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با فرماندار و مسئولان شهر آق‌قلا در پی سیل اخیر برگزار شد.

در این جلسه  بر  استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده استان گلستان تأکید شد. 

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics