تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بزرگترین بانک اسلامی با تمرکز بر انرژی در قطر آغاز به کار می‌کند

بزرگترین بانک اسلامی که قرار است به طور تخصصی در بخش انرژی فعالیت کند، در سه ماهه چهارم سال جاری، در قطر آغاز به کار می‌کند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر، بزرگترین بانک اسلامی که قرار است به طور تخصصی در بخش انرژی فعالیت کند، در سه ماهه چهارم سال جاری، در قطر آغاز به کار می‌کند. رئیس کمیته رسانه بانک انرژی قطر، محمد الماری، در کنفرانس فایننس اسلامی در دوحه گفت: این بانک جدید با سرمایه ۱۰ میلیارد دلاری، بر روی پروژه‌های داخلی و خارجی مرتبط با انرژی تمرکز خواهد داشت.

 

بانک انرژی، که قرار است بزرگترین بانک مرتبط با انرژی در جهان باشد، هم پروژه‌های دولتی و هم پروژه‌های بخش خصوصی را مورد توجه قرار خواهد داد. الماری گفت: ساخت بانک انرژی، که برای آن ۲.۵ میلیارد دلار هزینه شده است به دنبال رشد خارق‌العاده بخش انرژی قطر اتفاق افتاده است.طبق گفته مدیرعامل بانک انرژی، خالد السویدی، این بانک زیر چتر پروژه عظیم مرکز مالی قطر احداث خواهد شد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سعیده دهقان |   1398/05/08 21:10:03   |
0     0
این بانک که «بانک انرژی» نام گرفته، یک موسسه مالی دارای مجوز مرکز مالی قطر (QFC) خواهد بود که با دفاتر نمایندگی در کشورهای عربی و جهان، بزرگ ترین بانک در نوع خود در سطح بین المللی به شمار می آید و خدمات سرمایه گذاری بانکی در سطح جهانی در زمینه های نفت، گاز، پتروشیمی و صنعت انرژی تجدیدپذیر بر اساس احکام شریعت اسلامی ارائه خواهد داد.«محمد صالح المری»، رئیس کمیته رسانه ای بانک انرژی تاکید کرد که این بانک شامل سرمایه گذارانی از سراسر جهان خواهد بود و انتظار می رود در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی کار خود را با سرمایه پرداخت شده به ارزش ۲٫۵ میلیارد دلار آغاز کند.

المری در این باره خاطر نشان ساخت که سرمایه گذاران قطر را به دلیل وضعیت پایدار بخش های مالی و بانکی این کشور و همچنین وجود قوانین و مقررات انگیزشی که می تواند در موفقیت بانک جدید سهیم باشد، به عنوان مقر اصلی بانک انرژی انتخاب کردند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics