تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

استخدام پیمانی 4 هزار نفر در مشاغل آتش ‌نشانی

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ نحوه فرآیند برگزاری آزمون استخدامی به منظور تأمین نیروی انسانی مشاغل آتش نشانی سراسر کشور، به استثنای شهرداری پایتخت، از سوی این سازمان به استانداری ها خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایلنا، عباس کرکه آبادی ضمن اعلام خبر فوق افزود: بر­اساس موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز ایستگاه­ها و سازمان­های آتش­ نشانی و خدمات ایمنی شهر­های کشور، به استثناء شهرداری تهران­، 4 هزار نفر برای بکارگیری در مشاغل آتش نشانی به صورت پیمانی استخدام خواهند شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی اضافه کرد: سهمیه یاد شده بر اساس نیاز شهرداری ها و نحوه فرآیند برگزاری آزمون استخدامی از سوی رئیس محترم سازمان شهرداری­ ها و دهیاری­ های کشور به استانداری­ های سراسر کشور ابلاغ شد.

 

کرکه آبادی در ادامه اظهار کرد: سهمیه استخدامی هر استان می ­بایست براساس پست­ های سازمانی مندرج در تشکیلات تفصیلی شهرداری­های متقاضی جذب نیرو در مشاغل عملیاتی آتش­ نشانی و با در نظر گرفتن نیازهای کاملاً ضروری شهرداری­های استان با الویت شهرهای تازه تأسیس و مناطق کمتر توسعه یافته صورت پذیرد.

 

وی افزود: استانداری­ ها موظفند با همکاری شهرداری­ های مراکز استان خود و با رعایت مقررات مربوطه و بر اساس نمونه آگهی استخدامی نسبت به برگزاری آزمون استخدامی در استان خود اقدام نمایند.

 

وی همچنین یادآور شد: امتیازات و تعیین سهمیه­ های قانونی ایثارگران بر اساس ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، می ­بایست با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مد نظر قرار گیرد.

 

کرکه آبادی افزود: برگزاری آزمون عملی حداکثر یکماه پس از اعلام نتایج آزمون علمی بر اساس ضوابط اعلام شده صورت می ­پذیرد.

وی در خاتمه گفت: مسئولیت حسن اجرای فرایند آزمون بر عهده معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری­ها و نظارت بر حسن اجرای آن بر عهده سازمان شهرداری ­ها و دهیاری­ های کشور است.

 

منبع خبر: ایلنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics