تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تقلای یونان برای نجات از وام‌های گران‌قیمت صندوق بین المللی پول

نخست‌وزیر ایتالیا گفت: بازپرداخت زودتر از موعد وام‌های گران‌قیمت صندوق بین‌المللی پول، گام بزرگی برای یونان است و شرایط مطلوبی برای اقتصاد این کشور ایجاد خواهد کرد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر، آلکسیس تسیپراس، نخست‌وزیر ایتالیا، گفت: بازپرداخت زودتر از موعد وام‌های گران‌قیمت صندوق بین‌المللی پول، گام بزرگی برای یونان است و شرایط مطلوبی برای اقتصاد این کشور ایجاد خواهد کرد.

 

تسیپراس در مصاحبه تلویزیونی با شبکه آنتنای یونان گفت: ما در حال به دست آوردن امتیاز آزادی اقتصادی هستیم.

یونان در نظر دارد این هفته درخواستی به صندوق کمک مالی اروپا (ای‌اس‌ام) ارسال کند تا موافقت این صندوق را برای بازپرداخت زودتر از موعد وام‌ها به دست آورد.

 

تسیپراس همچنین در مصاحبه تلویزیونی خود گفت که آستانه معافیت از مالیات، که با بانک‌های بین‌المللی برای افزایش درآمد مالیاتی این کشور توافق شده، در زمان دولت او کاهش نخواهد یافت.

تسیپراس گفت: انتظار می‌رود یونان امسال دوباره به اهداف مالی خود برسد و هرگونه عملکرد خوب مالی، دوباره به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

آقای نخست‌وزیر گفت: پس از تعطیلات عید پاک، من با وزیر مالی دیدار خواهم کرد تا بررسی کنیم چه اقدامات مثبتی را می‌توانیم ارائه کنیم. این یک هدیه قبل از انتخابات نخواهد بود، بلکه به صورت تسهیل دائمی شرایط ارائه خواهد شد، چراکه اقتصاد یونان درحال بهبود است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics