تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

خسارت سیل به ۸۸۷۸ واحد صنفی

رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت از آسیب به ۸ هزار و ۸۷۸ واحد صنفی در جریان سیل در ۷ استان کشور خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری تسنیم، پیمان زندی بالاترین آمار واحد های صنفی آسیب دیده را با 4 هزار و 335 واحد مربوط به لرستان اعلام کرد و گفت: همچنین 600 واحد قالیبافی نیز در این استان آسیب دیده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

او افزود: بالاترین آمار آسیب به واحدهای قالیبافی مربوط به استان گلستان با 10 هزار واحد است و در حوزه صنف نیز 2 هزار و 100 واحد در این استان آسیب دیده است.

نماینده وزارت صنعت، معدن وتجارت در ستاد بحران کشور، تعداد واحدهای صنفی آسیب دیده در ایلام را نیز یکهزار و 450 واحد اعلام کرد و گفت: بیشترین آسیب به واحد های قالیبافی پس از گلستان و لرستان به واحدهای ایلام وارد شده که تعداد آن به 200 واحد می رسد.

 

زندی همچنین آمار واحد های صنفی آسیب دیده در استان های مازندران، فارس، کرمانشاه و چهارمحال بختیاری را نیز به ترتیب 736، 150، 100 و 7 واحد اعلام کرد.

به گفته رییس مرکزامور اصناف و بازرگانان آمار واحدهای صنفی و قالیبافی آسیب دیده در جریان سیل خوزستان نیز پس از جمع بندی اعلام می شود.

 

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics