تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رشد منفی کالاهای منتخب صنعتی در دی ماه ۹۷ / خبری از آمار نهایی تولید در سال ۹۷ نیست

بررسی درگاه آمارها و دادهای سایت وزارت صنعت نشان می‌شود که با تأخیر بسیار فقط وضعیت تولید در ۱۰ ماهه سال ۹۷ منتشر شده و هنوز خبری از جمع بندی میزان تولید کالاهای منتخب صنعتی و معدنی و وضعیت پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان نیست.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از تسنیم، در حال حاضر یک ماه از سال 98 گذشته است اما هنوز وزارت صنعت آمار نهایی میزان تولید کالاهای منتخب صنعتی را هنوز اعلام نکرده است. اگر سری به درگاه آمارها و دادهای سایت وزارت صنعت بزنید ومشاهده می شود که با تأخیر بسیار فقط وضعیت تولید در 10 ماهه سال 97 منتشر شده و هنوز خبری از جمع بندی میزان تولید کالاهای منتخب صنعتی و معدنی و وضعیت پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان نیست.

 

مطابق جدیدترین آمار از میزان تولید کالاهای منتخب صنعتی و معدنی در 10ماهه نخست سال 97 از مجموع 31 گروه کالای صنعتی تولید 20 کالا  شاهد افت تولید بوده است البته رشد تولید 6 کالای صنعتی هم کمتر از 1 درصد است به نحوی که در نهایت فقط  تولید 5 کالا در این بازده زمانی روند رشد را تجربه کرده است.

 

آمار تولید کالا در 10  ماهه سال  97 نشان می‌دهد میزان تولید انواع تلویزیون منفی 31.6 درصد، یخچال و فریزر منفی 13.8 درصد، ماشین لباسشویی منفی 39.1 درصد ، انواع خودروی سواری منفی 35.8 درصد، وانت منفی 31.1 درصد اعلام شده است.  

آمار تولید کالاهای منتخب صنعتی به شرح زیر است:

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics