تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

با وجود تحریم‌ها روابط اقتصادی با ایران را گسترش می‌دهیم

نخست وزیر پاکستان تاکید کرد که با وجود تحریم‌های جدیدی که علیه ایران از سوی آمریکا اجرایی شده امکان افزایش تعاملات اقتصادی دو کشور وجود دارد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، عمران خان که به ایران سفر کرده است عصر امروز در نشستی با نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، اظهار کرد: خوشبختانه ما سفر بسیار خوبی به ایران داشته‌ایم و از مهمان نوازی ایرانیان و به طور خاص دکتر روحانی رئیس‌جمهوری قدردانی می‌کنیم و امیدواریم که این سفر منجر به افزایش تعاملات اقتصادی دو کشور شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به بالا بودن میزان تبادلات تجاری کشورهای جنوب شرق آسیا، اظهار کرد: این کشورها که امروز به موفقیت‌های اقتصادی قابل توجهی دست یافته‌اند از سال‌ها پیش روابط اقتصادی خوبی با همسایگان‌شان داشته‌اند اما متأسفانه این موضوع در کشورهای منطقه ما و میان کشورهایی همچون پاکستان، ایران، افغانستان و هند چندان گسترده نیست.

 

نخست وزیر پاکستان ادامه داد: در حوزه‌های مختلف به نظر می‌رسد که ظرفیت تجاری قابل توجهی میان ایران و پاکستان وجود دارد و ما باید تلاش کنیم که این امکانات را به مرحله اجرا برسانیم.

 

عمران خان با اشاره به تحریم‌های اقتصادی اعمال شده علیه ایران گفت: با وجود آنکه تحریم‌ها محدودیت‌هایی به وجود می‌آورند و پاکستان نیز با مشکلات خاص خود مواجه است اما ما تلاش می‌کنیم که راه‌حلی برای افزایش تجارت با ایران پیدا کنیم و الان زمان آن رسیده است که دو کشور در این حوزه همکاری‌های اقتصادی خود را افزایش دهند.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics