تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تصمیم گیری در خصوص تامین کالاهای مصرفی ماه رمضان

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد : در ستاد تنظیم بازار امروز در خصوص تامین کالاهای مصرفی ماه رمضان تصمیم گیری شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری شاتا، عباس قبادی در خصوص برنامه های ستاد تنظیم بازار برای تامین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان گفت: در این جلسه برای تامین کالاهای مصرفی به خصوص کالاهای پروتینی و لبنیات تصمیم گیری شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه سال گذشته توانستیم بخش عمده ای از مصرف کشور را تامین کنیم و بازار شرایط نسبتا آرامی داشت، افزود: در کارگروه تنظیم بازار امروز گزارشاتی در خصوص توزیع کالاهای سطح کشور در روزهای پایان سال داشتیم.


معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: مجموعه وزارت جهاد کشاورزی گزارشات مختلفی را در خصوص تامین و توزیع مواد پروتینی برای ماه مبارک رمضان ارائه کرده است. امیدواریم ماه رمضان شرایط قیمتی بازار در شرایط مطلوبی باشد. البته در خصوص تامین شکر، مواد خوراکی مثل زولبیا و بامیه گزارشات مختلفی ارائه شده است.


قبادی در خصوص تامین اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده عنوان کرد: برای این مناطق به طور نامحدود و براساس تقاضای استانداران کالاهای مصرفی مثل آرد، برنج، گوشت، مرغ، روغن و ... تامین می شود.


وی با بیان اینکه قرار نیست در ماه مبارک رمضان افزایش قیمت داشته باشیم، گفت: قیمت ها در سایت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان درج شده است. قیمت مرغ همچنان 11500 است؛ البته هم اکنون وزارت جهاد کشاورزی روزانه 1250 تن مرغ در میدان اصلی شهر تهران توزیع می کند. در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران هم مرغ توزیع می شود.


معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد : در جلسه امروز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت مرغ را 12300 اعلام کرد که مورد قبول اعضا قرار نگرفت. قرار شد برای پیشگیری از افزایش قیمت مرغ عرضه افزایش پیدا کند. همچنین شکر به طور گسترده توزیع می شود.
قبادی با بیان اینکه قیمت گوشت هم اکنون 90 هزار تومان است، عنوان کرد: قیمت پیاز بعد از ممنوعیت صادرات کاهش پیدا کرد و بیش از این هم کاهش پیدا می کند. طبق گزارش سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت گوجه در خرده فروشی ها حدود 6 هزار تومان است.


وی در پایان عنوان کرد: شهروندان می توانند گزارشات خود از افزایش قیمت غیر قانونی را به سامانه 124 اطلاع دهند. سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و بازرسی های اصناف با افزایش غیر قانونی قیمت ها به شدت مقابله می کنند.

 

منبع خبر: شاتا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics