تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

خبر اعلام فراخوان استخدام 55 هزار نفر در آموزش و پرورش به‌ زودی

وزیر آموزش و پرورش به پرسش‌های خبرنگاران پیرامون رتبه بندی معلمان، آخرین وضعیت بودجه و اعتبارات، ساماندهی نیروی انسانی، استخدام و جذب نیروی انسانی و…. پاسخ داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، سیدمحمد بطحایی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در هفته گرامیداشت مقام معلم، با بیان اینکه سال تحصیلی ۹۸-۹۷و کلاس‌ها را پشت سر گذاشته و به پایان آن نزدیک می شویم گفت: دانش آموزان وارد آزمون‌های پایانی شده و سپس تعطیلات تابستانی آغاز می‌شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بطحایی ادامه داد: نظام کنترل کیفیت دومین برنامه است. مدارس دولتی ما مورد مورد بررسی قرار خواهند گرفت و رتبه بندی خواهند شد تا مشخص شود کجا پیشرفت و کجا پسرفت داشته‌اند. تفویض اختیار به مدارس نیز سومین برنامه ماست.

 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه سال ۹۸ را بر اساس سند تحول تنظیم کرده‌ایم که البته اولویت‌بندی شده است گفت: متناسب با منابعی که در اختیار قرار می گیرد دامنه و گستره برنامه کم یا زیاد خواهد شد. در سال ۹۸ غیر از سند تحول هیچ برنامه دیگری در دستورکار نداریم.


وزیر آموزش و پرورش درباره تاخیرهای مکرر در اجرای رتبه بندی معلمان گفت: هیچ وقت وعده توخالی به همکارانم ندادم اما درباره رتبه بندی باید بگویم که در شهریور ۹۷ پیشنهاد ما به دولت ارسال شد و آماده طرح در دولت شد. بهمن ماه به دولت آمد اما در آن زمان مباحث بودجه ای لایحه باید بازنگری می‌شد که مجالی برای طرح آن فراهم نشد.

 

رایزنی برای دریافت ۵۵ هزار مجوز جذب و استخدام
بطحایی در پاسخ به پرسش دیگر ایسنا درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی سال ۹۸ گفت: برای دریافت ۵۵ هزار مجوز جذب از طریق ماده ۲۸ و دوره های چهارساله در حال رایزنی هستیم اما اینکه روی چند مجوز به توافق برسیم را نمی‌دانیم، اما جلسات شروع شده و نتیجه به‌زودی اعلام می‌شود.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics