تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تصاویر جدید از گوشی پرچم‌دار نوکیا 8 با بدنه براق و دوربین دوگانه

به‌‏تازگی، تصاویر جدیدی از نوکیا 8 منتشر شده است و پرچم‎دار جدید نوکیا در این تصاویر جلب‌توجه می‌کند. با استناد به این تصاویر، شایعات پیشین مبنی بر عرضه نوکیا 8 با دوربین دوگانه و طراحی مشابه با محصولات پیشین نوکیا صحت دارد.

در اوایل هفته، یک رندر جدید از گوشی پرچم‌دار جدید نوکیا با نام «نوکیا 8» منتشر شد و پس از مدت کوتاهی، این مدل در وب‌سایت رسمی شرکت نوکیا به نمایش گذاشته شد. به‌تازگی نیز، تصاویر واقعی از نوکیا 8 به‎دست آمده است که نشان می‌دهد پرچم‎دار جدید نوکیا از بدنه براق استفاده خواهد کرد و به دوربین دوگانه مجهز شده است.

تصاویر فاش شده، نشان می‌دهد که نوکیا 8 به بدنه‌ای فلزی با گوشه‌های دارای انحنا مجهز شده است و از نظر طراحی، شباهت زیادی به گوشی میانرده این سازنده یعنی نوکیا 6 دارد. با این‌‏حال، مدل فاش شده از نوکیا 8 به دوربین دوگانه مجهز شده است و سنسورهای دوربین با چینش عمودی در بدنه پشتی جای گرفته‎اند.

مدل فاش شده، نمونه پیش‌تر اعلام شده از نوکیا 8 با رنگ طلایی/ مسی است و با آنچه که پیرامون این مدل شنیده‎ایم، مطابقت دارد. البته، این رنگ تنها رنگ درنظر گرفته شده برای نوکیا 9 نخواهد بود؛ پیش‎تر، مشخص شد که نوکیا 8 در رنگ‎های آبی، نقره‎ای، آبی طلایی و مسی طلایی عرضه می‎شود. به همراه این مدل، بخشی از مشخصات‎فنی گوشی نوکیا 8 نیز اعلام شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن 1080 در 2048 (Quad HD) پیکسل
پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام
چهار گیگابایت رم
64 گیگابایت حافظه
دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی

انتظار می‌رود که پرچم‎دار جدید نوکیا با لنزهای کارل زایس، عرضه شود زیرا مدتی پیش نیز اعلام شده بود که این شرکت با نوکیا، برای طراحی لنزهای دوربین به توافق رسیده است. وب‌سایت VTech که این تصاویر را منتشر کرده است، ادعا می‌کند که نوکیا 8 نزدیک به 500 دلار قیمت خواهد داشت؛ 100 دلار کم‎تر از قیمت پیش‎تر اعلام شده برای گوشی پرچم‌دار جدید نوکیا. در صورت عرضه نوکیا 8 با برچسب قیمتی 500 دلار، نوکیا 8 می‌تواند به یک رقیب بسیار جدی برای گوشی‌های هوشمندی تبدیل شود که قیمت بسیار بالاتری دارند. 

شرکت HMD Global از نوکیا 8  به صورت رسمی در 31 جولای (9 مرداد) رونمایی خواهد کرد. با این‎حال، مشخص نیست که پرچم‎دار جدید نوکیا چه زمانی وارد بازار می‎شود.

از جمله محصولات اخیر HMD Global در بازار موبایل، نوکیا 6 است که می‌توانید بررسی تخصصی آن‎را از جی‌اس‎ام در این لینک بخوانید. این گوشی در حال‌حاضر، به عنوان قدرت‎مندترین گوشی نوکیا برشمرده می‌شود. این شرکت فنلاندی، هم‎چنین دو گوشی میان‌رده و ارزان‌قیمت نوکیا 5 و نوکیا 3 را نیز به بازار عرضه کرده است. 

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics