تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

خلاقیت و ایده می تواند منشا تغییر وتحول در کسب وکارهای استان سیستان و بلوچستان باشد

همایش کارآفرینی واشتغال در روز جهانی کارگر در شهرستان ایرانشهر استان سیستان وبلوچستان با حضور دکتر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و دکتر ربیعی ریاست هیات مدیره صندوق کار آفرینی امید برگزار شد.

دکترنوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ضمن تبریک روز کارگر و روزمعلم با تاکید بر اهمیت استان سیستان بلوچستان گفت: برای پانزدهمین بار است که از زمان حضور در صندوق کارآفرینی امید ،به این استان سفر کردم که این نشان از اهمیت بسیار بالایی این استان برای صندوق کارآفرینی امیدهست.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی اظهارداشت:آثار این حضور را درجای جای این استان ، در طرح های مختلفی که در این استان بهره برداری شده وآماده بهره برداری است می توان به وضوح مشاهده نمود.

 

 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه افزود: در ایرانشهر نزدیک ۱۰میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده در حالی که تا قبل از سال ۹۲ این مبلغ برای کل استان سیستان و بلوچستان تسهیلات پرداخت شده بود.

 

نوراله زاده با تاکید برتلاش صندوق کارآفرینی امیدبرای ارائه خدمت به این استان افزود: تلاش می کنیم تا توازن منطقه ای کشور را با سوق دادن اعتبارات به این منطقه برقرار نماید واز درد و رنج مردم زحمتکش کاسته شود .

 

صندوق کارآفرینی امید در هیچ استانی ۷ شعبه افتتاح ننموده اما باتوجه به اهمیت استان سیستان و بلوچستان ما ۷ شعبه و بیشترین استخدام نیروی انسانی بومی را دراین استان داشته ایم .

 

وی در ادامه ضمن قدردانی از حضور گسترده کارآفرینان، محققین ودانشجویان افزود: وقتی برای این همایش می آمدم انتظارحضور گسترده شما عزیزان را نداشتم فکرمی کردم تعدادی کارآفرین ومحقق ودانشجو روبروخواهم شد، تاکید ودرخواست دوستان این بود که صندوق کارآفرینی امید کاری غیراز دادن تسهیلات مانند کارهای آموزشی انجام دهد.

 

 

نوراله زاده گفت : با توجه به وجود مرکز رشد بحث خلاقیت و ایده در بین دانشجویان و فارغ التحصیلان ایجاد خواهد شد که می تواند منشا تغییر وتحول در کسب وکارهای این منطقه باشد وما نیز استراتژی های خود در حوزه کسب وکار را بر ارتقا زنجیره ارزش می گذاریم.

 

منبع خبر: پایگاه اطلاع رسانی دولت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics