تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مهناز امامدادی: اشتغالزایی برای ۶۹ بانوی سرپرست خانوار خراسان جنوبی

رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان، از طرح‌های پشتیبان الگوی نوین مشاغل خانگی خراسان ‌جنوبی بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و درخواست‌های آنان قرار گرفتند.

رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به دنبال اجرای موفق طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی در کشور، طی توافق با معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده مقرر است ایجاد شش هزار شغل برای زنان سرپرست خانوار در الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی به انجام رسد که سهم استان خراسان جنوبی ۶۹ نفر است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، مهناز امامدادی در جلسه بررسی روند اجرای الگوی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی طرح را به خوبی اجرا کرده و شکل گیری شبکه‌های مشاغل خانگی به خوبی در خراسان جنوبی به انجام رسیده است.
وی افزود: خراسان جنوبی در راستای اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی توجه خوبی به بحث توسعه این مشاغل تاکنون داشته است.


رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: حدود 19 میلیارد تومان تسهیلات به اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی در این استان پرداخت شده است که از این مقدار، 10 میلیارد تومان به پشتیبانان طرح توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی پرداخت کرده‌ایم.


امامدادی ادامه داد: امیدواریم امسال این طرح را برای استان‌های دیگر اجرا کنیم و تصمیم داریم که سهمیه‌ای برای استان‌های پایلوت اجرای این طرح از جمله خراسان جنوبی اختصاص داده شود.


وی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که افراد پشتیبان روی پای خود بایستند و به توانمندی برسند، تصریح کرد: تعداد بسیار ثبت‌نام کننده از خراسان جنوبی در این طرح باعث بهره مندی چندین خانواده می‌شود.


رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: به دنبال اجرای موفق طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی در کشور، طی توافق با معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده مقرر است ایجاد شش هزار شغل برای زنان سرپرست خانوار در الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی به انجام رسد که سهم استان خراسان جنوبی ۶۹ نفر است.


امامدادی خاطرنشان کرد: در راستای ارائه پیشنهاد از سوی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به وزارت کار، محدوده جغرافیایی این طرح در ۲۱ استان کشور خواهد بود.

 

وی یادآور شد: لازم است خراسان جنوبی ظرفیت خود را در راستای اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی افزایش دهد.

منبع خبر: وزارت تعاون
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics