تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

توسعه مشاغل خانگی استان مرکزی

در سال 1397 مبلغ 95 میلیارد و 870 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در استان مرکزی پرداخت شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: پارسال 95 میلیارد و 870 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در استان مرکزی پرداخت شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

آبایی افزود: 145 میلیارد ریال منابع مالی از محل اعتبارات توسعه مشاغل خانگی سال گذشته به استان مرکزی اختصاص یافت که تا کنون 2 سوم این تسهیلات به صورت قرض الحسنه به 769 طرح پرداخت شد.

 

وی ادامه داد: پرداخت این تسهیلات 775 شغل به صورت مستقیم در استان مرکزی به همراه داشته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: چهار دستگاه شامل جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در زمینه ارائه مجوز برای فعالیت های مشاغل خانگی فعالیت دارند.
آبایی افزود: متقاضیان دریافت مجوز مشاغل خانگی می توانند به سامانه مشاغل خانگی مراجعه کرده و به صورت غیر حضوری نسبت به ثبت نام و دریافت تسهیلات اقدام کنند.


وی تصریح کرد: مجوز فعالیت در زمینه تولیدات دامی، شیلات و صنایع تبدیلی توسط سازمان جهاد کشاورزی، صنایع دستی توسط اداره کل میراث فرهنگی، فرهنگی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد و حوزه صنعت و رشته های مربوط به فرش نیز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صادر می شود.
توسعه و رونق تولید و استفاده از توانمندی ها و کالاهای داخلی سیاست کلان کشور است و باید سعی شود تا مسیر آن هموار و مسایل و مشکلات پیش پای آن را برداشته شود و در این میان نقش موثر بانک ها بسیار تاثیرگذار است.

 

منبع خبر: وزارت تعاون
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics