تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شیائومی Mi 5X با دوربین دوگانه و نمایش‌گر ۵.۵ اینچی معرفی شد

امروز شیائومی در مراسمی که در شهر پکن برگزار شد، میان‌رده جدیدی با نام Mi 5X را معرفی کرد که البته از مشخصات بسیار بهتری نسبت به اکثر میان‌رده‌های بازار برخوردار است.

صبح امروز شیائومی از گوشی Mi 5X رونمایی کرد، میان‌رده‌ای که می‌تواند جایگاه بسیار خوبی را برای این شرکت چینی در بازار میان‌رده‌ها رقم بزند. بدنه فلزی یک‌پارچه این گوشی در بر دارنده صفحه نمایش ۵.۵ اینچی است. وظیفه پردازش این گوشی بر عهده چیپ اسنپ دراگون ۶۲۵ است که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و یک باتری ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی این مجموعه در نظر گرفته شده است. با توجه به این‌که اسنپ دراگون ۶۲۵ مصرف انرژی کمی دارد، این ظرفیت باتری برای یک میان‌رده با سخت افزار این چنینی، قابل قبول است.

اما مهم‌ترین مشخصه این گوشی که شیائومی هم روی آن مانور داده، دوربین اصلی گوشی است که از دو لنز بهره می‌برد. مشابه Mi 6، دوربین دوگانه این گوشی به دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی مجهز است که یکی از آن‌ها زاویه دید سنتی دارد و دیگری لنز تله فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابر است. به علاوه این دوربین به مود پرتره مجهز است که به کاربر کمک می‌کند عمق تصویر مطلوبی به تصاویر دهد که با عنوان بوکه شناخته می‌شود.

Mi 5X در بخش صدا به فناوری Hi-Fi مجهز است و طبق گفته شیائومی این گوشی آمپلی فایری با الگوریتم کالیبره صدای DHS دارد که توانایی رقابت با گوشی‌های بسیاری را در این بخش دارد. قیمت اعلام شده برای این گوشی ۱۴۹۹ یوآن (تقریبا ۲۲۲ دلار) است اما مثل همیشه خرید آن در خارج از خاک چین آسان نیست و با تاخیر وارد سایر بازارها می‌شود.

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics