تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

استفاده از اقتصاد درون زا برای توسعه صنایع دریایی در دستور کار است

عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: استفاده از اقتصاد درون زا برای رونق بخش های داخلی با هدف توسعه صنایع دریایی، آبادانی و افزایش اشتغال در کشور در دستور کار این سازمان قرار دارد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایرنا، منصور آرامی روز یکشنبه در بازدید از ستاد مرکزی طرح نوروزی 98 تسهیل سفرهای دریایی هرمزگان مستقر در بندر شهید حقانی ، اظهار داشت: در همین راستا نیز سرعت بخشی به تولید داخلی با استفاده از وجوه اداره شده از جمله راهبردهای مهم سازمان بنادر است. 

 

وی ادامه داد: در همین رابطه، تسهیلاتی در اختیار فعالان گردشگری و حمل و نقلی برای نوسازی ناوگان سفرهای دریایی، ایجاد مراکز لجستیکی و راه اندازی فعالیت های ارزش افزوده در پسکرانه بنادر قرار خواهد گرفت. 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


آرامی خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به فعالیت در زمینه حمل و نقل دریایی و صنایع دریایی دارند، می توانند از این وجوه اداره شده به عنوان تسهیلات بانکی با سود صفر درصد استفاده و به رونق تولید در کشور کمک کنند. 


این مقام مسوول تاکید کرد: باید زیرساخت ها و پیش نیازهای صنعت گردشگری دریایی در کشور فراهم شود تا شاهد رونق تولید و ارایه خدمات متنوع به مشتریان در بخش صنایع دریایی باشیم. 

 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics