تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ایجاد گمرک؛ لازمه تشکیل منطقه آزادتجاری شهرفرودگاهی امام(ره)

وزیر راه و شهرسازی گفت: ایجاد گمرک از ملزومات مهم راه اندازی یک منطقه آزاد به شمار می رود که شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با احداث سوله سرپوشیده (انبار) و ساختمان اداری آن گام مهم و موثری برای فعالیت گمرک در این مجموعه برداشته است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایرنا، محمد اسلامی (چهارشنبه) در بازدید از هسته پیشران منطقه آزاد تجاری این شهر، تاکید کرد «ساخت هسته با سرعت خوبی پیشرفت کرده است».

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


وی گفت: با به سرانجام رسیدن هسته پیشران منطقه آزادتجاری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) می توان وارد فاز مذاکره با سرمایه گذاران شد و از آن مهمتر جذب سرمایه گذار می تواند موجب سرعت بخشیدن به رشد اقتصادی کشور شود. در نتیجه ایجاد چنین فضایی برای کشور مهم و اثر بخش است.

 

ساخت سوله سرپوشیده (انبار) و ساختمان اداری گمرک در حال پایان است

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در حاشیه این بازدید گفت: برای اینکه منطقه آزادتجاری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بتواند شروع به کار کند و کد ترانزیت دریافت کند باید فعالیت گمرک این منطقه آغاز می شد.


علی رستمی افزود: ساخت سوله سرپوشیده (انبار) و ساختمان اداری گمرک با سرعت هرچه بیشتر در هفته های گذشته انجام شد و در تلاشیم این پروژه ها در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

 

 

 

وی ادامه داد: در انتهای این انبار سردخانه ای تعبیه شده است تا اگر باری نیاز به سردخانه داشت بتوان آن را در همین محل نگهداری کرد.


رییس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از ساخت مسیرهای منتهی به هسته پیشران منطقه آزاد تجاری این مجموعه برای تردد خودروهای سنگین خبر داد و گفت: پارکینگ ویژه در این محوطه برای خوردوهای سنگین ساخته می شود تا عملیات تخلیه و بارگیری در سوله سرپوشیده بدون مشکل انجام شود.


وزیر راه و شهرسازی بیستم اسفندماه گذشته در حکمی رستمی را به سمت مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد و 10 ماموریت به وی سپرد.
تدوین و نهایی سازی برنامه پنج ساله توسعه بر اساس مطالعات طرح جامع که پیش‌تر به تصویب وزارت راه و شهرسازی رسید، از این اولویت‌هاست.


اسلامی همچنین تاکید کرد تدوین و اصلاح مقررات و آیین‌نامه‌ها مبتنی بر نیازهای کاربران و استقرار سامانه «پنجره واحد ارائه خدمات» برای تسهیل بهره‌گیری از خدمات، تجارت و کسب‌وکار، باید به عنوان یک ضرورت در دستور کار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) قرار گیرد.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics