تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تاکید بر مبارزه با مفاسد اقتصادی و ایجاد امنیت سرمایه گذاری

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت: در این برهه حساس کنونی که جامعه نیازمند امنیت اقتصادی است و این امر مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، اولویت و اهتمام مجموعه قضایی دادسرا بر مبارزه با فساد اقتصادی و ایجاد امنیت سرمایه گذاری است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از میزان، میثم رنجبر در آیین تکریم دادستان سابق ابرکوه با معرفی برنامه‌های خود در این شهرستان گفت: در این برهه حساس کنونی که جامعه نیازمند امنیت اقتصادی است و این امر مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، اولویت و اهتمام مجموعه قضایی دادسرا بر مبارزه با فساد اقتصادی و ایجاد امنیت سرمایه گذاری است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه بیان داشت: در شرایط کنونی اقتصادی کشور، اولویت برنامه‌های دادستانی مبارزه و مقابله با مفاسد اقتصادی است.

 

وی با بیان اینکه ما نیازمند امنیت اقتصادی هستیم، خاطرنشان کرد: این نوید را به مردم ابرکوه می‌دهم که دادسرای شهرستان این امنیت اقتصادی را بر جامعه حاکم می‌کند به‌طوری‌که در وجود آن ملموس باشد.

 

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت: داشتن اقتصاد سالم در گرو فعالیت‌های سالم است و اگر در این مسیر مخالفتی دیده شود با قاطعیت برخورد خواهیم کرد؛ لذا در جایگاه مدعی‌العموم راه دادستان سابق را در مسیر مبارزه با رباخواری با قاطعیت ادامه داده و با این پدیده مجرمانه با همکاری سایر ارگان‌ها مقابله خواهیم کرد.

 

وی بر اهمیت رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی تأکید کرد و افزود: کیفیت تحقیقات مقدماتی، بازجویی‌ها، ورود به حریم خصوصی اشخاص بر مبنای کرامت انسانی انجام خواهد شد و از مردم هم درخواست می‌شود در این حوزه مطالبه گر باشند.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics