تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اغذیه فروشی و رستوران‌ها در صورت تخلف در ماه رمضان پلمب می‌شوند

معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس گفت: اغذیه فروشی و رستوران‌ها در صورت تخلف در ماه رمضان پلمب می‌شوند.

احمد رحمانیان معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس، با بیان این که در آستانه ماه مبارک رمضان باید آمادگی لازم از نظر فضای اجتماعی برای ماه مهمانی خدا فراهم شود، بیان داشت: انتظار این است که فضای شهر به یک فضای رمضانی تبدیل شود و آثار معنوی این ماه عزیز در روابط اجتماعی و همه مناسبت‌ها در کلیه سطوح جامعه احساس شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به این که رعایت محدودیت‌های شرعی و قانونی و احترام به مؤمنین و روزه داران می‌تواند فضای معنوی مناسبی در شهر شیراز و استان فارس ایجاد کند از تشکیل جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با حضور استاندار، فرماندهی انتظامی استان، فرماندهان سپاه، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف خبر داد.

 

معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس به برخی مصوبات صورت گرفته و تمهیدات لازم به منظور ماه مبارک رمضان اشاره کرد که در قالب طرح رمضانی به دستگاه‌های مسئول ابلاغ گردیده است و تأکید کرد: زمان فروش و سرو هرگونه مواد خوراکی و آشامیدنی از سوی اغذیه فروشی‌ها و رستوران‌ها از اذان صبح تا مغرب به جز موارد استثناء ممنوع است.

 

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در ادامه افزود: کلیه صنوف مجاز به فعالیت در ساعت‌های مجاز ضمن رعایت شئونات اسلامی موظف به نصب بنر‌هایی با موضوع حفظ و حرمت ماه مبارک رمضان هستند.

 

رحمانیان گفت: مقرر شد تا از سوی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر پلیس نظارت بر اماکن به صورت منظم و مستمر در صورت تخلف از سوی اغذیه فروشی و رستوران‌ها نسبت به پلمب واحد متخلف اقدام کنند.

 

وی همچنین از نظارت مستقیم اصناف، تعزیرات حکومتی و اداره بازرگانی بر کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم در ماه رمضان خبر داد و گفت: مقرر شد دیده‌بانان پیشگیری نیز در طول این ماه نظارت‌های لازم و ویژه‌ای را بر اصناف مختلف و تخلفات صورت گرفته از سوی اغذیه فروشی و رستوران‌ها معمول دارند.

 

معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس اظهار امیدواری کرد: مردم با رعایت حقوق شهروندان روزه دار و احترام به دستورات دینی با حفظ حرمت ماه مبارک رمضان فضای معنوی مناسبی را در سطح شهر و استان ایجاد کنند.

 

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics