تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

همه چیز در ارتباط با هواپیمایی امارات

ماجرای شرکت هواپیمایی امارات، داستانی شبیه به سیندرلاست. همه چیز خیلی ساده شروع شد. درست در اواسط دهه 80 این شرکت هواپیمایی، کارش را با دو هواپیمای اجاره‌ای شروع کرد و سال‌ها گذشت و این ایرلاین به یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی دنیا تبدیل شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از طلا، استانداردهایی که هواپیمایی امارات برای راحتی و احساس رضایت مسافران در نظر گرفته است آنقدر در سطحی عالی منحصر به فرد است که شاید در دنیا بی‌نظیر باشد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


امروزه این ایرلاین یکی از لوکس‌ترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و آنقدر سرگرمی و برنامه‌های جذاب در حین سفر تدارک دیده است که همه مسافران بیشترین لذت را از سفر با این ایرلاین می‌برند. پایگاه اصلی شرکت هواپیمایی امارات در شهر زیبای دبی در امارات متحده عربی است که در حال حاضر این شهر نیز به یکی از بزرگ‌ترین تفریحگاه‌های لوکس خاورمیانه تبدیل شده است.

 

تاریخچه‌ای مختصر از هواپیمایی امارات
این شرکت از سال 1985 و تنها با دو هواپیمای اجاره‌ای کارش را شروع کرد و مسیری رو به رشد و پیشرفت‌های پی در پی را طی کرد و امروز شرکت امارات یکی از بزرگ‌ترین هواپیماهای دنیا نظیر ایرباس A380s و بوئینگ 777s را در ناوگان خود دارد. این هواپیمایی مدرن و برتر در دبی مستقر است و به عنوان بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه شناخته می‌شود. در هفته بیشتر از 3600 پرواز از مرکز دبی به سوی بیش از 150 شهر مختلف دنیا در 80 کشور و 6 قاره مختلف انجام می‌شود. شرکت هواپیمایی امارات به عنوان چهارمین شرکت پر درآمد دنیا و همچنین چهارمین شرکت از نظر حمل مسافر در نظر گرفته می‌شود که تاکنون به جوایز و رتبه‌های زیادی هم دست یافته است.


با هواپیماهای منحصر به فرد هواپیمایی امارات آشنا شوید

در ناوگان هوایی این شرکت مجموعه‌ای از انواع هواپیماهای ایرباس و بوئینگ وجود دارند. هواپیمای ایرباس A380 به عنوان بخش جدانشدنی ناوگان امارات یکی از هواپیماهای مجبوب به ویژه در مسیرهای پر ترافیک تر در نظر گرفته می‌شود. شرکت هواپیمایی امارات در ناوگان خود 151 فروند از بزرگ‌ترین هواپیمای دنیا یعنی بوئینگ 777 را نیز در خدمت گرفته است.
این شرکت با استفاده از هواپیماهای A380-800 و پیاده‌سازی موتور GP7200 در سال تقریبا یک میلیون لیتر کمتر سوخت مصرف می‌کند و این موضوع نه تنها از نظر برآورد هزینه بهتر است، بلکه در مصرف سوخت و انرژی هم صرفه‌جویی می‌کند.


پرواز به 6 قاره با هواپیمایی امارات

با وجود 7 قاره چرا شرکت هواپیمایی امارات همه قاره‌ها را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. کمتر کسی در دنیا تمایل دارد که به منطقه‌ای که سراسر از برف و یخ پوشیده شده سفر کند! به جز آن بیش از صدها مقصد مختلف در دنیا وجود دارد که می‌توان به آن‌ها سفر کرد و بیشتر از 80 کشور که هر کدام می‌تواند به اندازه تمام مکان‌هایی که تا به حال دیده‌اید جذاب و دیدنی باشند.

 

این ایرلاین 4 فروند از  10 پرواز طولانی و مستقیم تجاری دنیا را از دبی به لس آنجلس، سانفرانسیسکو، دالاس و هوستون را در پرونده خود دارد. یعنی برای تجربه طولانی‌ترین پروازها هم تنها کافی است روی صندلی‌های فوق العاده راحت این هواپیما استراحت کرد و درست در مقصدی که مد نظر است  از هواپیما پیاده شد.


تجربه‌ای از انواع سرگرمی‌ها و خوراکی‌ها در هواپیمای امارات

امکان ندارد مسافر در سفر با این ایرلاین احساس کند حوصله‌اش سر رفته است. ایرلاین امارات یکی از بهترین شبکه‌های سرگرمی دنیا را در هواپیما برای مسافران تدارک دیده است و با فراهم آوردن شرایطی راحت و سرگرم‌کننده اوقات خوشی را در سفر برای مسافران رقم می‌زند. وجود امکاناتی مثل یک سینمای شخصی، غذای لذیذ و انتخابی، در کنار حمام اختصاصی به مسافر حسی شبیه به اقامت در هتل‌های 5 ستاره را می‌دهد. وقتی بلیط هواپیما فرست کلاس ایرلاین امارات خریداری می‌شود، مسافر می‌تواند خود را برای روبرو شدن با بهترین امکانات و لوکس‌ترین تجهیزات هم آماده کند.


تجربه‌ای لوکس که قبل از سوار شدن به هواپیما آغاز می‌شود

مهم نیست بلیط هواپیمای فرست کلاس این شرکت خریداری شده باشد و یا مسافر قصد پرواز با هواپیمای بیزینس کلاس آن را دارد. به هر حال مسافر می‌تواند از 36 سالن در 35 کشور مختلف دنیا استفاده کند و از امکانات و تجهیزانی که در این سالن‌ها برای مسافران تدارک دیده شده است، استفاده کند. می‌توان اندکی غذا خورد و یا از یک دوش آب گرم و ماساژ لذت برد و یا کفش‌ها را تمیز کرد و بعد از کمی استراحت روی صندلی راحتی در هواپیما نشست.

 

 


به علاوه اگر بلیط هواپیمای پرواز فرست کلاس خریداری شود مسافر حتی خیالش از رسیدن به فرودگاه هم راحت خواهد بود. چون راننده درست از در خانه او را سوار می‌کند و خیلی راحت و به موقع او را به فرودگاه می‌رساند.

 

تجربه پرواز با هواپیمای کلاس تجاری ایرلاین امارات!

اگر قرار باشد مسافری خرید بلیط هواپیما بیزینس کلاس جت A380 امارات را انجام دهد.  صندلی‌های کلاس اقتصادی این هواپیما در طبقه پایین و صندلی‌های فرست کلاس و بیزینس کلاس آن در طبقه بالای هواپیما قرار گرفته است. صندلی‌های هواپیمای بیزینس این هواپیما به صورت کابین‌های تقریبا جداگانه‌ای برای راحتی مسافران تدارک دیده شده است و هر چیزی که مسافر فکرش را بکند برای راحتی او آماده است. صندلی‌ها به صورت ردیف‌های 1-2-1 چیده شده‌اند و همه صندلی‌ها دسترسی راحتی به راهرو دارند. صندلی‌های ردیف A و K فضای بیشتری در قفسه‌های خود دارند و اگر قرار است دو نفره سفر انجام شود، صندلی‌های ردیف E و F باید انتخاب شود.

وعده‌های غذایی شامل صبحانه، میان وعده و شام است و همچنین گزینه‌هایی هم برای گیاه‌خواران و غذاهای حلال وجود دارد. در یک قسمت سالن هواپیما نیز می‌توان از هر نوع نوشیدنی، اسنک و غذاهایی که شخص دوست دارد سفارش دهد و همانطور که روی کاناپه راحتی نشسته است در صفحه نمایش 55 اینچی تلویزیون مقابلش فیلم ببیند و فراموش کند در هواپیما نشسته است و یا سالن مجهز و لوکس!


تجربه‌ای به یاد ماندنی از پرواز با ایرلاین امارات

هواپیمایی امارات همه نیازهای مسافر را برای سفر پیش بینی کرده است. به این ترتیب شرایط فوق العاده راحتی را حین سفر برای مسافران رقم می‌زند.  برای خرید بلیط هواپیما از این ایرلاین بهتر است به یک ایرلاین معتبر مثل AirplaneTicket.ir مراجعه شود و با جستجوی مبدا و مقصد مورد نظر و تفکیک ایرلاینی که مد نظر است و کلاس پروازی، همه پروازها را از پایین‌ترین قیمت به بالاترین قیمت مشاهده کرد و در نهایت سفری بی‌دغدغه را با تیمی پشتیبانی 24 ساعته ایرپلین تیکت تجربه کرد.

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics