تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تعیین قیمت اجاره بهای مسکن در مجلس کلید خورد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز با توجه به توضیحات وزیر راه آنچه که در حوزه اجاره بها مقرر شد در سریع‌ترین زمان عملیاتی شود، موضوع تعیین نرخ و قیمت برای متراژ مشخص در حوزه اجاره بهای مسکن بود.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در بیان جزئیات نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: نشست عصر امروز با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی برگزار شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: در این جلسه با توجه به توضیحات وزیر راه آنچه که در حوزه اجاره بها مقرر شد در سریع‌ترین زمان عملیاتی شود، موضوع تعیین نرخ و قیمت برای متراژ مشخص در حوزه اجاره بهای مسکن بود.

 

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس توضیحات وزیر راه اگر فردی این را مراعات کند از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شود و در غیراین صورت معافیت‌های مالیاتی نخواهد داشت و مالیات از او اخذ می‌شود.

 

وی افزود: وزیر راه گفت که بر اساس ارزش منطقه‌ای ملک و دارایی افراد، نرخ و تعرفه مشخصی تعیین می‌شود که در صورت رعایت مالکان معافیت مالیاتی تعلق خواهد گرفت و اگر رعایت نکنند طبیعتا به او تعلق نگرفته و مالیات به صورت تصاعدی اخذ خواهد شد.

 

بدری ادامه داد: این‌ها مواردی است که در دستور کار وزارت راه و امور مالیاتی کشور است که شاید در چند هفته آینده این نتیجه دهد.

منبع خبر: خبر آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics