تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت نیرو در سال 97

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج آزمون استخدامی شرکت های وابسته (غیردولتی) توزیع نیروی برق و مدیریت تولید برق (نیروگاه) مورخ 26 مهر 97 اعلام گردید.

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی مورخ 97/07/26 شرکت های وابسته (غیردولتی) توزیع نیروی برق و مدیریت تولید برق می رساند که نتایج آزمون برای داوطلبانی که مرحله مصاحبه علمی را طی نموده اند براساس یک برابر ظرفیت پذیرش، اعلام و از روز چهارشنبه مورخ 98/03/01 در سایت این سازمان سنجش قرار می گیرد.

 

لذا مقتضی است پذیرفته شدگان به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی، گواهی عدم سوء پیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی و ….) پس از تماس از سوی شرکت متقاضی استخدام به نشانی شرکت مربوطه مراجعه نمایند.

 

ضمناً نتایج آزمون داوطلبان شرکت کننده در سهمیه های آزاد و ایثارگر برخی از شغل محلهای شرکت های وابسته (غیردولتی) توزیع نیروی برق و همچنین کلیه کدرشته محل های شرکت آب و فاضلاب شهری متعاقباً اعلام می گردد.

 

ضمناً درخاتمه اضافه می نماید داوطلبان گرامی براساس مشاهده نتیجه آزمون درصورت هرگونه سوال یا اعتراض می توانند حداکثر تا تاریخ 98/03/31 درخواست خود را صرفاً به صورت کتبی به شرکت متقاضی استخدام، اعلام نمایند. بدیهی است نتیجه رسیدگی نیز از طریق شرکت متقاضی استخدام دریافت خواهد شد.

 

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

 

منبع خبر: سایت سازمان سنجش
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics