تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کارآمدی و عدالت هدف اصلی طرح جامع مالیاتی در کشور است

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، گفت: کارآمدی و عدالت هدف اصلی اجرای طرح جامع مالیاتی در کشور است.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، علی طیب نیا در مراسم افتتاح ساختمان اداره کل امور مالیاتی استان سمنان که روز پنج شنبه 17 فروردین ماه با دستور رئیس جمهور و با حضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد، هدف از طرح جامع مالیاتی را دستیابی همزمان به عدالت و کارآمدی در نظام مالیاتی کشور عنوان کرد و گفت: مردم اگر بدانند دریافت مالیات به صورت عادلانه انجام می‌شود و به صورت مدبرانه و عقلایی هزینه می‌شود قطعا با انگیزه بیشتری به پرداخت مالیات اقدام می‌کنند; لذا باید مسئولان در تلاش باشند تا اعتماد مردم نسبت به مالیات را از دست ندهند.


وی با اشاره به اهمیت حفظ ثبات اقتصادی در کشور گفت: مالیات به ما کمک می‌کند تا سیستم اقتصادی کارآمدتری را در کشور پیاده کنیم.


وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه مالیات باید در بین مردم نهادینه شده و به یک فرهنگ عمومی بدل شود تا در آن موفق باشیم، ابراز داشت: مالیات در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی و اشتغال نامگذاری شده جایگاه ویژه‌ای دارد.


طیب نیا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها به مقوله مالیات تاکید کرده‌اند، افزود: سیستم کارآمد و بر مبنای عدالت مالیاتی می‌بایست در جامعه تقویت شود.

منبع خبر: سازمان امور مالیاتی کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics