تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بدهی مالیاتی مودیان استان های سیل زده بخشیده می شود

با تصویب هیات وزیران، بدهی مالیات بر درآمد مودیان استان‌های سیل زده، مربوط به عملکرد تا پایان سال 1397 که بیش از 50 درصد اموال آن‌ها در اثر وقوع سیل فروردین سال 1398 از بین رفته است، بخشیده می‌شود.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری

 ایرنا

، هیات وزیران در جلسه هفتم فروردین 1398 به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد قانون مالیات‌های مستقیم با بخشودگی بدهی مالیات بر درآمد مودیان استان های سیل زده موافقت کرد که بر اساس آن عناوین استان‌های سیل‌زده توسط وزارت کشور تعیین خواهد شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بارش شدید باران از 27 اسفند ماه سال 97 در مازندران شروع شد و تاکنون نیز ادامه داد. این بارندگی به 14 استان در شمال، غرب و جنوب غربی کشور خسارت هایی وارد کرد.

 

سرپرست سازمان امور مالیاتی کشور پنجم فروردین ماه با اشاره به حادثه سیل استان های گلستان و مازندران اعلام کرد: وجوه پرداختی مودیان مالیاتی برای کمک به آسیب دیدگان این حادثه به حساب های تعیین شده، از درآمد مشمول مالیات عملکرد سال 1398 قابل کسر است.

 

«محمد قاسم پناهی» وجوه پرداختی برای کمک به آسیب دیدگان حادثه سیل استان های گلستان و مازندران به حساب های اعلامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره) از درآمد مشمول مالیات عملکرد سال 1398 منبع مالیاتی که مودیان محترم مالیاتی انتخاب می کنند، کسر می شود.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics