تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قانون مالیات بر ارزش افزوده یک قانون ضد تولید است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار تهران گفت: قانون مالیات بر ارزش افزوده یک قانون ضد تولید است و تا زمانی که اصلاح نشود، تولید کشور رونق نمی گیرد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمد امامی امین روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران افزود: زمانی که در ایستگاه های مختلف بابت یک کالا مالیات بر ارزش افزوده دریافت می شود، قیمت نهایی آن محصول افزایش می یابد. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی یادآورشد: افزایش قیمت نهایی کالای تولید شده ایرانی موجب می شود این محصولات توان رقابت با کالای خارجی را از دست بدهند. 
امامی امین اظهار داشت: دریافت مالیات بر ارزش افزوده موجب می شود تا در نهایت بیش از 35 درصد برای یک محصول مالیات دریافت شود. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار تهران گفت: در این استان باید به عنوان مطالبه جدی وارد شویم و بر روی اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده تاکید کنیم و اجازه استمرار این شرایط را ندهیم. 


وی خاطرنشان کرد: مردم به ما اعتماد و به عنوان کارگزار خود انتخاب کرده اند و اکنون اگر اشکالی هست باید اصلاح شود. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار تهران در ادامه به بارندگی روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: طی 18 روز فروردین در مجموع 332 میلی متر بارندگی در این استان به ثبت رسیده است. 


وی اضافه کرد: با این بارندگی چاه های کشاورزی که به مرز بهره کشی از آب های فسیلی رسیده بودند، سرشار شدند و خشکسالی طولانی مدت کشور کنار رفت در حالی که سرمای دیررس در ابتدای بهار نیز به سرشاخه درختان آسیبی نزد. 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

مهدی کاظمی |   1399/05/01 08:10:58   |
0     0
دریافت مالیات برارزش افزوده باعث افزایش قیمت اجناس میشود که باعث میشود توان رقابت با کالاهای خارجی نداشته باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics